משפט

אופ"א תפתח בחקירה נגד יובנטוס: תורחק מהמפעלים האירופים?

אחרי שהגישה ערעור ו-15 הנקודות הוחזרו לה, קבוצת הפאר האיטלקית יובנטוס ממשיכה להסתבך, זאת לאחר שאופ"א פתחה בחקירה נגדה בעקבות פרשת "ניפוח סכומי ההעברות", והיא עשויה לקבל הרחקה של שנה או שנתיים מהמפעלים האירופיים
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום freepik)
קבוצת הפאר האיטלקית יובנטוס הסתבכה ובגדול אחרי שבהתאחדות הכדורגל האיטלקית החליטו להוריד לה 15 נקודות בעקבות הפרות חוקים ועניינים פיננסיים שהופרו, בפרשה שמגיעה בעקבות טענות על ניפוח סכומי העברות. אז הגברת הזקנה הגישה ערעור, לאחרונה אף הוחזרו לה 15 הנקודות, אך היום (שלישי) נודע כי הקבוצה בדרך להסתבכות נוספת באותה פרשיה מכיוון בלתי צפוי.
ב"גזטו דלו ספורט" האיטלקי דווח כי אופ"א צפויה לפתוח בחקירה נגד הגברת הזקנה על הפרות חוקים ועניינים פיננסיים שהופרו כחלק מפרשת "ניפוח סכומי ההעברות", בהן המועדון האיטלקי היה מעורב. בארגון הכדורגל האירופי בוחנים את המסמכים שקיבלו מטורינו במטרה להגיע למסקנה חד משמעית עד סוף חודש יוני.
על פי הדיווח, המשמעות היא קריטית עבור יובה, שכן היא עשויה להוביל להשלכות קשות מאוד על המועדון מטורינו, בין היתר השעייה ממפעלים אירופיים בעונה הבאה עם אפשרות לעונה נוספת, זאת דווקא על רקע העובדה כי יובנטוס עשויה להשיג את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אחרי שהיא נמצאת במקום השלישי בסרייה א', והגיעה עד לחצי גמר הליגה האירופית, טורניר שאם תזכה בו היא כך או כך תבטיח את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יועברו הנק לחיפה (ל"ת)
    דדו 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור