משפט

הוגש כתב אישום נגד תוקפי אברמוב: "זה הסוף של החיים שלך"

יממה לאחר שהמשטרה פענחה את ניסיון השוד בדירתו של בעלי בית"ר ירושלים וג'פניקה, ברק אברמוב, הוגשו כתבי אישום נגד שלושת החשודים והסיפור המלא מתגלה
מערכת ice |  1
ברק אברמוב (צילום שלומי יוסף)
פרקליטות מחוז ת"א-פלילי הגישה היום (רביעי) את כתבי האישום כנגד שלושת החשודים – יעקב אבוחצירה (38), יוסף אבוחצירה (30) וגיא בן שמעון (38) – בגין ניסיון לשוד בנסיבות מחמירות של בעלי בית"ר ירושלים וג'פניקה, ברק אברמוב.
על פי הודעת הפרקליטות השלושה "קשרו קשר לשדוד את דירה היוקרה שבחזקת איש העסקים. על מנת להוציא את תוכניתם לפועל, החליפו הנאשמים את לוחית הרישוי הקדמית של רכבם עם רכב אחר המורשה להיכנס לחניון הבניין ולוחיות רישוי האחורית עם רכב אחר כדי לטשטש את זהותם".

השלושה הגיעו לדירת אברמוב "כשהם לבושים בשחורים וברשותם אקדח איירסופט, אזיקונים, נייר דבק עבה ופלייר"  והכניסו אותו בכוח לדירה תוך כדי שהם מאיימים ש"זה הסוף של החיים שלך אם לא תהיה בשקט" וחסמו את פיו עם נייר הדבק.
בעת שהותם של הנאשמים בדירה הם תחילה הסירו מגופו תכשיטים בשווי כולל של מאות אלפי דולרים ולאחר מכן דרשו מאברמוב "מידע על חפצי הערך בדירה". בעלי בית"ר ירושלים אף סיפר להם כי בדירה ישנה כספת, אך מסר להם קודים שגויים.
"בעקבות שיחה של אישה השמעה את המתרחש הגיעו שוטרים למקום, מאחר ולא היה מענה נכנסו לדירה. אז הציע איש העסקים לנאשמים על מנת שיציגו את עצמם כחבריו והם נענו ואיש העסקים הציג אותם כחבריו כלפי השוטרים, אך הם נעצרו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאיר היהיר לפיד השאר אחריו הרס וחורבן
    רני 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל פרמטר..אין דין ואין דיין..האיש הישר בעניו יעשה.. כל דאלים גבר.. כך נער שעשועים שקרן פתלוגי..זייף תואר ד"ר מאוניברסיטת בר אילן אילן שהשתמט משורת ממשי בצה"ל אבל אמר ששירת בלבנון ועפו לידו טילים וייבשו לו את חחצי קילו הג'יל על שיער!!
    סגור