משפט

ברק אברמוב יגיע לבית המשפט? כתבי אישום יוגשו נגד תוקפיו

בית המשפט צפוי להגיש כתב אישום בעוון תקיפה ושוד נגד שלושת החשודים בתקיפת איש העסקים ברק אברמוב, בראיון שפורסם בסוף השבוע תקף אברמוב את הטענות כי יש לו קשר לעבריינים
מערכת ice | 
ברק אברמוב (צילום שלומי יוסף)
בית המשפט צפוי להגיש כתב אישום נגד שלושת החשודים בשוד ותקיפת איש העסקים ברק אברמוב - גיא בן שמעון וקובי ויוסי אבוחצירא. התקיפה שהתרחשה בביתו שבפארק צמרת שבתל אביב ב-13. בינואר. בדיון הציגה המשטרה הצהרת תובע לפיה בתום הימים יוגש כתב האישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
כזכור, התקיפה האלימה, אירעה בתוך ביתו של אברמוב, כשהחשודים נכנסו לביתו של המתלונן תפסו אותו, אזקו אותו, היכו אותו ולמזלו והורידו מגופו תכשיטי יהלומים. לפי דיווחים מי שהזעיק את המשטרה היו שכניו של אברמוב ששמעו צעקות בוקעות מדירתו של בעלי בית"ר ירושלים. בעקבות כך השוטרים תפסו את השודדים בזמן המעשה ומצאו את אברמוב כשהוא עדיין כפות באזיקים.
בראיון שפורסם בסוף השבוע האחרון באולפן שישי התייחס אברמוב לשוד ולטענה כי יש לו קשר לעולם העברייני: "אם הייתי ברק אברמוביץ' לא היית שואל את זה. בגלל שאני לא נצר לשטראוס או עופר, אז זה נופל עליי".
"אני אומר לך שכל אזרח במדינת ישראל צריך להיות חרד על מה שעשו לי, זה יכול לקרות לכל אחד. לבוא יום אחד לבית שלך עם המשפחה שלך, לקחת אותך בחמש בבוקר, להפוך לך את הבית, להעליל עליך עלילות, בלי שעשיתי שום דבר. יכלו להביא אותי לעדות לשעתיים-שלוש, אבל בחרו לבוא ולעשות את הבלאגן בגלל שאני כותרת. אתה יודע מה זה מעצר? זה הסיוט הכי גדול שיכול להיות, חוץ ממוות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה