משפט

הוחזקה כבת ערובה, עונתה והותקפה מינית על ידי הדייט

גבר צעיר בשנת ה-20 לחייו חשוד בחטיפה של הדייט שלו בערב חג המולד ובהתעללות פיזית ומינית בה במשך מספר ימים. עורך דינו טוען: הראיות שקיימות לא מוכיחות את התקיפה
מערכת ice | 
תקיפה מינית (צילום shutterstock)
רצף תקיפות הנשים ברחבי העולם לא גוועות. גבר צעיר, בן 21 בלבד, נעצר השבוע בטקסס בחשד לכך שחטף את הדייט שלו, תקף אותה מינית, התעלל בה והכה אותה בצורה קיצונית.
המקרה אירע בסוף השבוע של חג המולג, במסגרתו אישה צעירה קבעה להיפגש עם גבר בשם זאקרי מילס לאחר שהשנים הכירו באפליקציית ההיכרויות באמבל. על פי ההאשמות, מילס אסף את האישה ולקח אותה לביתו, שם היא סירבה לקיים עמו יחסי מין. הדבר הכעיס מאד את מילס ועל כן הוא לכאורה נשך אותה, הכה אותה בפניה וגופה בידית מברג. 
זה לא נגמר כאן ועל פי עדותה של הקרבן, מילס מנע ממנה מים ואוכל ואז תקף אותה מינית מספר רב של פעמים והדבר גרם לה לפציעות נוספות. לאחר מספר ימים מילס עזב את המקום על מנת לבקר את אביו וברגע זה הצליחה הקרבן לצאת מן הדירה ולבקש עזרה משכן שסייע לה לברוח מן המקום ולקבל טיפול רפואי.
לאחר שקיבלה טיפול רפואי המשטרה הוזעקה לסייע לה וביום האחרון לשנת 2023 הצליחו הכוחות לעצור את התוקף בתחנת דלק. הוא שוחרר בערבות של 50 אלף דולר אך נמצא תחת מעצר בית. מחר הוא עתיד להגיע שוב לבית המשפט על מנת לשמוע את ההאשמות נגדו.
עורך דינו של התוקף טען בתגובה לתקשורת כי הוא לא ראה דבר בראיות שמוכיח שיש אמת בדברי הקרבן. ההמלצה מעם כוחות האכיפה היא להיפגש עם אנשים שמכירים באונליין במקומות ציבוריים בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה