משפט

רשות המסים קונסת את אלבר במיליונים על פרשת הייבוא

רשות המסים מודיעה לחברת הליסינג אלבר שתדרוש ממנה כ-42 מיליון שקלים בחודש הקרוב, המהווים גם קנס, עבור פרשת הייבוא בה החברה הייתה מעורבת
מערכת ice | 
אלבר (צילום יחצ)
בעבר דווח באתר 'כלכליסט' כי חברת הליסינג 'אלבר', אשר נכנסה לפני מספר שנים לתחום הייבוא המקביל, עשתה זאת באמצעות חשבוניות ואישורי יבוא מזויפים ובכך נמנעה מתשלומי מס משמעותיים. בעקבות הפרשה התפטר מנכ"ל אלבר הקודם, ינון עמית. 
כעת מדווח כי רשות המסים הודיעה לחברת אלבר כי היא דורשת ממנה קרוב ל-42 מיליון שקלים בגין הפרשה, כאשר מעל למחצית מהסכום הוא בעבור ריביות פיגורים והצמדה. בפועל מדובר בהודעת תשלום חוב שהוגשה במקור על ידי המכס ויהיה על החברה לשלם את הסכום תוך 35 ימים. 
חברת אלבר טרם מסרה תגובתה בנושא, אך מסתמן כי תבדוק משפטית כיצד יש להשיב לרשות המסים בנושא. כמו כן, לא ידוע האם יש לחברה את היכולת הכלכלית בכדיי לשלם חוב בהיקף שכזה ובאופן מידי. 
 
כזכור, לאחר פרסום הפרשה ינון עמית התפטר מתפקידו בתור מנכ"ל החברה, וזו האחרונה אף דאגה להתנער ממנו, בטענה שהוא אחראי על הפרשה. לאחר מכן התמנה אחד מבעלי השליטה הנוספים על החברה, אורן אלעזרא במקומו. שנים ספורות בלבד לאחר מכן גם הוא הכריז על פרישתו ואת מקומו לקח דוד לנקרי, ששימש כיועץ המשפטי של החברה טרם המינוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה