משפט

כדורגלן בליגת העל נעצר: "הטיח את ראשה על החומה"

עוד פרשה חמורה מאוד בכדורגל הישראלי: כדורגלן זר מוכר מאוד מקבוצה בכירה בליגת העל נעצר בחשד כי תקף את בת זוגו. הוא שחרר בערבות למעצר בית אחרי שזוגתו טענה כי לא הרים עליה ידיים, זאת למרות טענות השכנים שהתלוננו כי הוא הכה אותה
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
עוד פרשה חמורה מאוד בכדורגל הישראלי: כדורגלן זר מוכר מאוד מקבוצה בכירה בליגת העל נעצר אמש (שני) בחשד כי תקף את בת זוגו. הוא שחרר בערבות למעצר בית אחרי שזוגתו טענה כי לא הרים עליה ידיים, זאת למרות טענות השכנים שהתלוננו ובעקבות כך גם הגיעה המשטרה למקום. מי ששילמו את הערבות הם אנשי המועדון בעצמם.
הזוג מתגוררים בדירה בתל אביב באזור לוינסקי. לדבריו של הכדורגלן, בעקבות תמונה שהעלה לרשת החברתית זוגתו הביעה קנאה ובין השניים החל ויכוח. היא רצתה לצאת מהדירה והוא אחז בידה וניסה להחזירה. באותו הרגע שכנים שראו זאת התקשרו למשטרה, טענו שהיא מנסה לברוח מהבית והוא מחזיק אותה, ושהיא זעקה לעזרה.
בדיווח מסרה השכנה שהתלוננה: "שמעתי צעקות. באותם רגעים ישבתי במרפסת ביתי, הוא הטיח את הראש של אשתו על חומת הבית. הוויכוח נסוב על רקע העובדה שהיא התעסקה לו בטלפון. הוא יצא כמו גנגסטר מהבית, באתי מאחוריו ונתתי לו בעיטה. הוא נבהל והחל לרוץ לאחר שאמרתי לו שאני שוטרת. במהלך הריצה הוא אחז בה והריץ אותה איתו. תוך כדי זה שאני רודפת אחריו חייגתי למשטרה ודיווחתי על האירוע".
 
שמו של הכדורגלן עדיין אסור לפרסום. בת הזוג (זרה אף היא) יצאה להגנתו כאשר מסרה את עדותה בפני השוטרים. היא הכחישה את הטענות המיוחסות לו בנוגע לאלימות פיזית, והבהירה כי היה זה ויכוח קולני בלבד ובחרה שלא להגיש תלונה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה