עסקי ספורט

עיתונאי חדשות 13 נגד ההתאחדות לכדורגל: "עצוב, הכשר למעשים"

אלמוג בוקר טען: "מה המסר שמשדר יושב ראש ההתאחדות לבני הנוער? כאשר השחקנים עצמם, אצילי ומיכה בעצמם מודים שכשלו. הזימון לנבחרת הוא למעשה הכשר למעשים המכוערים של שני השחקנים"
מערכת ice |  8
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלמוג בוקר)
הפרסום על כך שאין כל מניעה שעומר אצילי ודור מיכה יוכלו לשחק בנבחרת ישראל לאחר שיו"ר ההתאחדות לכדורגל מצא כי אין מניעה לכך, גרמה לסערה גדולה במיוחד בקרב אנשי התקשורת שהנושא קרוב לליבם.
כתב חדשות 13 אלמוג בוקר טען: "נבחרת ישראל היא חלון הראווה של הכדורגל הישראלי: כל אחד ואחד מהשחקנים שלובש את החולצה כחול לבן מהווה מודל לחיקוי עבור בני הנוער. זה המקום שבו הכדורגל הוא חשוב, אבל הערכים הרבה יותר חשובים. לפחות אמורים להיות".
 
עוד כתב: "כשפרשת ההתכתבויות נחשפה אמר בצדק גורם בכיר בהתאחדות: ״כל מי שראה את ההתכתבויות קיבל חלחלה, בדיוק כמונו. לשחקנים כאלה אין מקום בגוף שמייצג מדינה וערכים ברורים”. היום, יושב ראש ההתאחדות החליט לזמן את אצילי לנבחרת. מקצועית, אין ויכוח. אצילי הוא השחקן הטוב בישראל".

לסיום הסביר: "אבל מה לגבי הערכים? מה המסר שמשדר יושב ראש ההתאחדות לבני הנוער? כאשר השחקנים עצמם, אצילי ומיכה בעצמם מודים שכשלו. הזימון לנבחרת הוא למעשה הכשר למעשים המכוערים של שני השחקנים ובמילים אחרות יושב ראש ההתאחדות מעביר מסר לבני הנוער: ״ההתכתבויות המחרידות האלה וההתנהגות של השחקנים באותו ערב הן בנורמה ואנחנו יכולים לחיות עם זה״. עצוב".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בוקר
    מוטי 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאי קטן עלוב ומיותר,רק בגלל שהוא חשף את הפרשה שלא הגיעה לכלום הוא מאוכזב,אין לו שום עניין בפרשה כלל וכלל,הסקופ שלו הלך לאיבוד,עיתונאי עילג וחסר אינטילגנציה
    סגור
  • 6.
    ערוץ פח
    אלי 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ בושה מראיינים עבריינים מורשעים שלקחו שוחד ואצילי מפריע להם
    סגור
  • 5.
    צודק. (ל"ת)
    איש 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    קישקוש
    נמרוד 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאי נודניק סוג ב
    סגור
  • 3.
    עיתונאי ללא אמון במערכת החוק
    אלי 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים כמוך גורמים לזלזול במערכת החוק בישראל , אתה מכבד את הפרקליטות ובית המשפט רק אם הם עושים כדעתך, אני מניח שאחת הבנות קשורה אלייך או אל אחד הבוסים שלך , זו הסיבה שאתה כל כך אובססיבי למשהו כל כך פעוט
    סגור
  • 2.
    יאללה שחרר
    עזי 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם אפשר להיות שר אחרי שישבת בכלא, אם אפשר להיות ראש ממשלה עם כתבי אישום, אם אפשר לגייס כסף בבורסה אחרי שרצחת, אז בטח שאפשר להיות בנבחרת אחרי שהפרקליטות אמרה את דברה שאין פלילי בנושא. ודבר אחרון, הבנות ידעו בדיוק למה הן הולכות, רצו בזה ואף אחד לא הכריח אותן. שחרר.
    סגור
  • 1.
    בוקר
    מולי 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תדאג לענינים שלך מה יש לך נגד אצילי הוא יצא בלי שום אישום מי אתה בכלל שתדבר עלו נבחינת המשטרה אין כתב אישום אז הוא לא עשה כלום
    סגור
  • מה עם השרים וחברי כנסת שביצעו עבירות
    שוקו 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה לא מדבר עליהם.
    סגור