משפט

ספאם בחירות: כמה שילם ירון זליכה עבור מאגרי המידע לשליחת הודעות?

כתב הגנה של מפלגת 'הכלכלית החדשה' חשף את ההסכם עם חברת טרגט-ריינו לפיו רכשה הכלכלית החדשה מאגר מידע לאיסוף והנגשת המידע של 500,000 רשומות בעלות של 7,500 שקל + מע"מ, ששימשו להעברת מסרונים טרום הבחירות
כפיר אדר |  3
ירון זליכה (צילום צילום מסך פייסבוק)
במסגרת כתב הגנה שהוגש היום על-ידי המפלגה הכלכלית החדשה נחשף ההסכם בין חברת טרגט-ריינו לבין המפלגה הכלכלית החדשה, לפיו רכשה הכלכלית החדשה מאגר מידע לאיסוף והנגשת המידע של 500,000 רשומות בעלות של 7,500 שקל + מע"מ, ששימשו להעברת מסרונים טרום הבחירות.
כתב ההגנה הוגש במסגרת תביעה בגין פגיעה בפרטיות שהגיש עו"ד אבישי אסטרין באמצעות עוה"ד תום שנפ. שם צוינו כלל המחירים ל"חבילות השונות" של מאגרי המידע בסכומים שנעו בעשרות אלפי שקלים בסך הכל.
לדברי עו"ד תום שנפ: "כתב ההגנה שהוגש על ידי המפלגה הכלכלית החדשה מספק צוהר לדרך בה פועלות המפלגות בתקופת הבחירות, ומדגים כיצד מתבצע סחר בלתי חוקי במידע האישי שלנו. הכל על מנת להגיע לכל אחד ואחת מבעלי זכות הבחירה ולהשפיע עליהם".
עוד הוסיף: "הדבר המדהים הוא שהמפלגה אינה מתביישת לחשוף את ההסכם עליו חתמה עם חברה מסחרית לאיסוף מידע, ושעל בסיסו ביצעה את הדיוור, באופן ששם זרקור על גודל והיקף הפגיעה בפרטיות של כולנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תביעה מוצדקת
    גבע 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כבוד לעורכי הדין שהגישו את התביעה. הגיע הזמן שמפלגות ישלמו והרבה על הספרים שהן שולחות
    סגור
  • 2.
    לתבוע את מוכרי המידע
    תמר 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זליכה ביזבז את הכסף שלו גם עלי. מה יצא לו מיזה? מה שיצא לכחלון בזמנו. גורנשט. בפרימציפ אני לא אצביע לשום מפלגה ששולחת sms ממספרים שא אפשר לחסום. מה אני לע אתבע אותו כי הוא לא הרוויח עלי דבר אבל בשמחה הייתי תובעת את מי שמכר לו את הפרטים שלי.
    סגור
  • 1.
    זליכה התברר כטיפש גמור. מזעזע שאיש כזה היתל בנו (ל"ת)
    בני 05/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור