משפט

קיליאן אמבפה מסתבך בענק: חשוד באונס והטרדה מינית

על פי העיתון השוודי *Expressen*, האירוע המדובר התרחש ביום חמישי שעבר, במהלך שהותו של אמבפה בשוודיה עם חברים. באותו ערב, הוא נצפה במסעדת Chez Jolie ובמועדון V, לפני שחזר למלון Bank Hotel במרכז שטוקהולם. התלונה הוגשה למשטרה יומיים לאחר האירוע, וצוות חקירה פורנזי הגיע לזירה ביום שני
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום OAKLEY)
טירוף בעולם הספורט. כוכב הכדורגל קיליאן אמבפה נמצא במוקד חקירה משטרתית בשוודיה בעקבות חשדות לאונס ולהטרדה מינית, כך דיווחה הלילה התקשורת המקומית. אמבפה, המתגורר בשיח ציבורי רחב, התייחס לדיווחים כ"פייק ניוז", אך ההאשמות כנגדו ממשיכות להעסיק את הרשויות.
על פי העיתון השוודי *Expressen*, האירוע המדובר התרחש ביום חמישי שעבר, במהלך שהותו של אמבפה בשוודיה עם חברים. באותו ערב, הוא נצפה במסעדת Chez Jolie ובמועדון V, לפני שחזר למלון Bank Hotel במרכז שטוקהולם. התלונה הוגשה למשטרה יומיים לאחר האירוע, וצוות חקירה פורנזי הגיע לזירה ביום שני.

עפ"י דיווחים נוספים, התלונה הוגשה לאחר שהאישה המעורבת ביקשה טיפול רפואי בבית חולים מקומי. אמבפה, שכבר עזב את שוודיה במטוס פרטי ביום שישי, לא מתמודד עם האשמות פורמליות בשלב זה, ומשטרת שטוקהולם מסרה כי אינה יכולה לאשר או להכחיש את המקרה.
הפרשה מתרחשת על רקע סכסוך משפטי בין אמבפה לקבוצתו הקודמת, פריז סן ז'רמן, בנוגע לסכומים של 46 מיליון ליש"ט בשכר ובונוסים שלא שולמו. דיון חשוב בנושא צפוי להתקיים מחר, דבר שעשוי להוסיף לתחושת הלחץ שמרגיש השחקן.
כמו כן, אמבפה ספג לאחרונה ביקורת על כך שדילג על משחקי הליגה האומות של נבחרת צרפת נגד ישראל ובלגיה, בעוד היה זמין למשחקים בקבוצתו החדשה ריאל מדריד. נכון לעכשיו, לא התקבלה תגובה רשמית מנציגיו של אמבפה או מריאל מדריד, והחקירה המשטרתית בשוודיה נמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה