תרבות ופנאי

השחקן האהוב בחשיפה מטלטלת: "נולדתי כתוצאה מאונס"

כוכב הסדרה "סיינפלד", מייקל ריצ'רדס בן ה-74, שמוכר לכולנו כ"קרמר", מוציא אוטוביוגרפיה על חייו בה הוא מספר כי גילה שהוא נולד מתוצאה של אונס שעברה אמו: "לא רצו אותי, לא קיבלו אותי, לא הבינו אותי, לא הייתי טוב מספיק, לא חיבבו אותי או אפילו אהבו אותי בילדות"
מערכת ice |  1
סיינפלד (צילום מתוך אתר סוני)
כוכב הסדרה "סיינפלד", מייקל ריצ'רדס בן ה-74, שמוכר לכולנו כ"קרמר" מהסדרה הפופולרית, מוציא בימים אלו אוטוביוגרפיה בשם Entrances And Exits, בה הוא חושף סיפורים מחייו, כאשר באחד מהפרקים בספר, הוא חושף סיפור מטלטל במיוחד כשסיפר כי הוא נולד כתוצאה מאונס שעברה אמא שלו.

לטענתו של כוכב "סיינפלד", אמו פיליס נרדוזי, שיקרה לו במשך רוב חייו כי אביו היה חייל שנהרג במלחמת העולם השנייה. אלא כשהתבגר, פרטים בנוגע לזהותו של אביו לא הסתדרו לו, והוא החליט לחקור בעצמו את הסיפור. ריצ'רדס סיפר כי אחרי שהתעמת עם אמא שלו, היא שינתה את גרסתה וטענה כי הוא נהרג בתאונת דרכים, עד שהוא גילה את האמת המרה.
נרדוזי סיפרה לבנה כי היא ילדה אותו כתוצאה מאונס שעברה, והוסיפה כי היא הייתה מעוניינת תחילה לעשות הפלה, אך לבסוף החליטה לשמור אותו. באוטוביוגרפיה שלו הוא מספר על הגילוי המרעיש ששינה את חייו: "נאלצתי לקבל את העובדה שלא הייתי רצוי ושאמא שלי רצתה להיפטר ממני".
עוד הוסיף וסיפר: "זה בהחלט משהו שנאלצתי להתמודד איתו לאורך השנים, כדי להבין שהכעס שלי נובע מכך שהרגשתי נחות. יש לי מזג חם והוא מגיע מכך שלא רצו אותי, שלא קיבלו אותי, שלא הבינו אותי, שלא הייתי טוב מספיק, שלא חיבבו אותי או אפילו אהבו אותי"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל, יכולתם להרחיב
    המרחיב 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכולתם להרחיב בכתבה ולא לעשות אותה כה דלה וחלשה. למשל, ב2006 הוא יצא בצעקות גזעניות על שחור בקהל שלו, והיום, כשהוא פרסם שהוא נולד מאונס, הוא אמר שבמשך שנים העובדה שהוא "נולד בטעות" ושאמא שלו לא רצתה אותו ישבה בתוכו, וכשהאיש השחור מהקהל אמר לו "אתה לא מצחיק", הכל יצא ממנו, מה שישב בתוכו במשך שנים.
    סגור