עסקי ספורט

קיליאן אמבפה משקיע 15 מיליון יורו: הג'וב החדש של הכוכב

לאחר שחתם בריאל מדריד, אמבפה לא מפסיק להפתיע ורוכש את "קאן", קבוצת כדורגל מהליגה הצרפתית השנייה, בסך 15 מיליון יורו עבור 80% מהקבוצה
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
קיליאן אמבפה סיפק הקיץ את המעבר הגדול של חלון ההעברות, כשהגיע בהעברה חופשית לריאל מדריד ועזב את קבוצתו ב-6 השנים האחרונות, פריז סן ז'רמן. כעת, אמבפה מספק עוד ידיעה מפתיעה כאשר הוא רוכש ב-15 מיליון יורו את הקבוצה "קאן", מהליגה הצרפתית השנייה, בתמורה ל-80% ממניותיה כאשר מטרתה העליונה היא כמובן להעפיל לליגה הצרפתית הבכירה.
במהלך הזה, אמבפה מכתיר את עצמו לבעלים הצעיר בהיסטוריה של קבוצת כדורגל כאשר הוא רק בן 25. על פי הדיווחים, העסקה בוצעה כשהמעבר התבצע דרך קרן ההשקעות שבבעלות משפחתו של אמבפה, Oaktree, קרן ההשקעות האמריקאית שהחזיקה במניות של המועדון.
כזכור, רק לפני מספר שבועות אמבפה הצטרף לריאל מדריד לאחר שנים של שמועות וציפייה ענקית מהקהל של הבלאנקוס. כעת, אמבפה ישתף פעולה בקבוצה עם ג'וד בלינגהאם, ויניסיוס ג'וניור, רודריגו, אנדריק, מודריץ' והרשימה עוד ארוכה בשורת הכוכבים של הקבוצה שנחשבת לטובה בעולם ועם אמבפה על פי איך שזה נראה עכשיו, הם יהיו בלתי ניתנים לעצירה ומועמדים לזכות בכל התארים שיתמודדו עליהם העונה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה