משפט

האם תואשם ברצח בן ה-6: "חוצנים תקפו אותנו, נחטפתי לחללית"

סיגל איצקוביץ תואשם ברצח בנה בן ה-6. האם חשודה שרצחה את בנה הקטן בעזרת גרזן, ולאחר מכן יצאה לתקוף אנשים בקניון בהרצליה. במהלך דיון בבית המשפט אמרה: "ראיתי חוצנים, נחטפתי לחללית עם המשפחה שלי, ולא הייתה לי שום הגנה"
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע לקראת כתב אישום כנגד סיגל איצקוביץ, שחשודה ברצח של בנה בן ה-6. במהלך הדיון בבית המשפט, ביקשה האם להשתחרר והוסיפה: "אני ומשפחתי עברנו התקפה על-ידי חוצנים במשך שבועיים", כזכור טרם התקבל האבחון הפסיכיאטרי שייקבע האם היא כשירה לעמוד לדין, איצקוביץ גם אמרה: "זו הייתה התקפה אינטנסיבית. ראיתי חוצנים, נחטפתי לחללית עם המשפחה שלי, ולא הייתה לי שום הגנה".
החשודה הועברה מבית החולים הפסיכיאטרי שלוותה למתקן הכליאה, עורך דינה בנימין מלכא אמר בנושא, "החשודה הועברה לבית החולים שלוותה אך בשל מניפולציה חקירתית הושגה הסכמתה לחזור למתקן הכליאה". נציג המשטרה השיב מנגד כי "לא ידועה לי שום מניפולציה". לטענת עורך הדין, נאמר לחשודה: "כדאי לך לחזור למתקן הכליאה ואז החקירה תיגמר מהר".
בשבוע שעבר נערך שחזור של הרצח המזעזע בדירתה של סיגל. השחזור לא יצא לפועל ולפי גורמים סיגל ש"השתוללה" במקום ולא התאפשר לקיים את השחזור. עורך דינה לא הופתע מהמקרה "מצבה הנפשי לא טוב כדי לבצע שחזור". "פגשתי את סיגל לפני מה שאמור היה להיות שחזור, אולם כפי שטענתי ואוסיף לטעון, הקשר בין סיגל לבין התמצאות במרחב, בזמן ובמקום הוא מקרי בהחלט".
כזכור, בחקירה סיגל איצקוביץ הודתה במעשה המזוויע המיוחס לה, וכשנשאלה לגביו היא ענתה: "אני לא יודעת מה קרה לי. אולי דבק בי שד. הייתי באמוק, ראיתי הכול שחור בעיניים, וקול אמר לי לעשות את המעשה הזה. דקרתי אותם מהר, את הבן שלי ואת הכלבה, לקחתי את הגרזן ויצאתי החוצה מהבית בלי לדעת מה אני עושה. ברחתי לרחוב, הייתי בתוך בלבול עד שעצרו אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה