משפט

רצח בן ה-6 בהרצליה: האב היה בעוטף עזה - והשכנים ראו את האם עם "שפריצים של דם"

סבתו של הילד שהגיעה לבית מצאה את גופתו של נכדה כשעליה סימנים קשים ביותר. האם בת ה-33 משתפת פעולה בחקירתה במשטרה ומודעת למעשיה. על פי ההערכות, בזמן המקרה הייתה בהתקף פסיכוטי. עם זאת, השמועות על היותה ניצולת הטבח במסיבה ברעים מה-7 באוקטובר הופרכו. אחת השכנות: "היא אישה מסודרת"
מערכת ice |  1
הרצח בהרצליה (צילום אבשלום ששוני/פלאש 90)
הבוקר עלה על שכונת גליל ים בהרצליה, ותושבי השכונה היוקרתית מסרבים להתאושש מהתדהמה שפקדה אותם עם פרסום דבר הרצח האכזרי של הילד בן ה-6 אמש (שלישי) בידי אמו הצעירה במכות גרזן. נדמה כי ככל שנוקפות השעות, הולכת ומתבהרת תמונת האירוע המצמרר ופרטי הזוועה נחשפים.
על פי גורמים המעורים בפרטים, האם בת ה-33 משתפת פעולה בחקירתה במשטרה, מודעת למעשה שביצעה ומתארת את פרטי מעשיה. לאחר שעל פי החשד, רצחה האם את בנה בגרזן, הלכה לקניון שבעת הכוכבים בעיר כשהיא מגואלת בדם, התעמתה עם המאבטח במקום ופצעה אותו קל, התיישבה בתנוחת מדיטציה ונעצרה.

גם כלב המשפחה אותר עם סימני דקירה וללא רוח חיים. זירת הרצח בהרצליה (צילום: דוברות זק"א)
סבתו של הילד שהגיעה לבית מצאה את נכדה עם סימני אלימות קשים, כשגם הכלב אותר עם סימני דקירה וללא רוח חיים. שכנים מספרים כי המשטרה תיארה זירה קשה ביותר, גופה מבותרת עליה חבלות ודם. .האב הגיע לזירת הרצח לאחר שקיבל את הבשורה בעת ששהה בעוטף עזה, טופל במקום על ידי אנשי מד"א, הרווחה והמשטרה. 
ראש העיר יריב פישר התייחס לאירוע, ובשעות הלילה נערכה שיחת חירום להורים לקראת הלימודים מחר בבתי הספר ובגנים. אחת השכנות סיפרה לוואלה כי ראתה את האישה משוטטת ברחוב, מחבקת את עצמה מלאה בדם. "היא עקבה אחריי, וכשהייתה לידי שאלתי אותה אם הכל בסדר. הייתי עם תינוק וילד בן 6. אחרי שעה וחצי הבנתי מה קרה. אף פעם לא ראיתי אותה במצב כזה. היא אישה מסודרת, זו לא הומלסית".

"אחרי שעה וחצי הבנתי מה קרה". זירת הרצח בהרצליה (צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90)
שכן נוסף סיפר כי בתקופה שקדמה לאירועים "המשטרה הגיעה לפה כמה פעמים בעקבות תלונות על רעש וצעקות". על רקע השמועות לפיהן האם היא ניצולת הטבח בנובה ב-7 באוקטובר הביטוח הלאומי עדכן כי "מבדיקת הביטוח הלאומי היא אינה מופיעה כלל כנפגעת פעולות איבה מה-7 באוקטובר ובכלל".
שכנה סיפרה: "היא חלפה על פני ואז חזרה אלי. ראיתי אותה עם שפריצים של דם על הפנים. זה היה לקראת שש בערב. לא הבנתי שזה דם, חשבתי שהיא עם מסכת פנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכנה מעניין מה עבר עליה
    איתיי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא בטח היתה בהתקף כל שהוא. איבדה את השפיות. שוח לה חמלה
    סגור