בעולם

עסקה עם השטן: אמא ניסתה למכור את בנה - זה הסכום שהוצע בתמורה

צעירה בת 19 נעצרה על ידי רשויות החוק באוקראינה לאחר שניסתה למכור את בנה בן השנתיים. על פי ההערכות, מטרת הכסף הייתה פתיחת עסק, והכסף שנמצא באמתחתה של האישה עמד על כ-24 אלף דולר במזומן. הילד הורחק מאמו והועבר לידי רשויות הרווחה: "הוצאנו לפועל צו חיפוש בביתה של העצורה"
מערכת ice |  1
פעוט-אילוסטרציה (צילום pexels)
גם אנחנו לא האמנו כשנחשפנו לסיפור המחריד ויוצא הדופן הזה. נערה בת 19 נעצרה על ידי רשויות החוק באוקראינה אחרי שניסתה למכור את בנה בן השנתיים. על פי ההערכות, היא ביקשה להשתמש בכסף על מנת לפתוח עסק. המשטרה האוקראינית פרסמה תיעוד מהמעצר, שהוצא לפועל זמן קצר אחרי שהאם הצעירה מכרה את בנה. 
פרטי זהותה של החשודה טרם פורסמו לציבור, והיא נעצרה בעיר דניפרו זמן קצר לאחר מעשיה, כשבאמתחתה קרוב למיליון הריבניה (כ-24 אלף דולר) במזומן. ממצאי החקירה חשפו כי בת ה-19 מכרה את הפעוט לאחד ממכריה, שפרטי זהותו לא פורסמו גם כן. היא מואשמת בעברות סחר בבני אדם ועלולה להיכנס לכלא ל-15 שנות מאסר.
על פי דיווח N12, בן השנתיים הורחק מאמו לאחר מעצרה והועבר לידי רשויות הרווחה האוקראיניות. דוברות משטרת דניפרו התייחסה לפרשה בהודעה לתקשורת, בה נמסר: "רופאים מטפלים עכשיו בילד. הוצאנו לפועל צו חיפוש בביתה של העצורה ומצאנו במקום ראיות שונות". בהמשך, צוין כי לא ברור איזה עסק האם רצתה לפתוח עם הכסף שקיבלה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה היה קורה אילו היו מוכרי םאותי?
    אדי קספברק 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם הייתי מגיע למשפחה יותר מוצלחת? אולי לא היה קורה מה שקרה בל"ג בעומר כשהייתי בכיתה ו' ובתנועה התחלנו את המדורה בשעה מאוחרת ואימא סוניה קבעה לי שעה לחזור הביתה כך שלא אספיק ליהנות מהמדורה?
    סגור