בארץ

יו"ר הסתדרות הגמלאים למשרד הביטחון: "העניקו טיפול סוציאלי לסבים והסבתות"

יו"ר הגמלאים בהסתדרות החדשה שמוליק מזרחי פנה במכתב לסמנכ"ל וראש אגף משפחות מורשת והנצחה במשרד הביטחון, אריה מועלםוביקש שהמשרד יחל להעניק טיפול סוציאלי ונפשי לסבים ולסבתות של חללי מלחמת "חרבות ברזל"
מערכת ice | 
בית אבות (צילום vecteezy)
אין ספק שהאוכלוסייה שנפגעה בצורה אולי הקשה ביותר בעקבות המלחמה זו אוכלוסיית הסבים והסבתות שאיבדו את בני משפחותיהם במהלך שלושת החודשים האחרונים, אך למרות זאת נותרים ללא מערך תמיכה אישי ונפשי.
יו"ר הסתדרות הגמלאים שמוליק מזרחי פנה במכתב לסמנכ"ל וראש אגף משפחות מורשת והנצחה במשרד הביטחון, אריה מועלם וביקש שהמשרד יחל להעניק טיפול סוציאלי ונפשי לסבים וסבתות של חללי מלחמת "חרבות ברזל".
בפנייה עצמה נכתב: "בשונה הפעם ממערכות קודמות, נוצר מצב שבו סבתות וסבים רבים של חללים, נותרים ללא מערך תמיכה אישי", כתב שמוליק מזרחי במכתבו, והסביר את החשיבות במתן מענה נפשי גם לאוכלוסייה זו: "הם אמורים לסייע להורי החללים להתמודד עם האובדן".
יו"ר הסתדרות הגמלאים, שמוליק מזרחי מסר בעקבות המכתב: "מלחמת "חרבות ברזל" חשפה את האובדן הקשה גם של בוני המדינה ומקימה שלחמו במלחמות ישראל. לצערנו, מתחילת הלחימה, חלקם מאבדים את הנכדים והנכדות שלהם , אשר שירתו בגבורה ונפלו במערכה. אנו דורשים ממשרד הביטחון לתת מענה כולל לאוכלוסייה זו,  בדגש על סיוע נפשי וסוציאלי. זוהי חובתה המוסרית של המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה