משפט

נתניהו תחת איומי רצח חריגים: המשטרה פתחה בחקירה

המשטרה פתחה בחקירה בחשד לאיומים ברצח נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בקבוצה ברשת החברתית טלגרם. בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה בחשד לאיומים ברצח נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. מהחקירה עולה כי חשוד מבנימינה איים על ראש הממשלה בקבוצה ברשת הטלגרם. 
בלשי יחידת הסייבר איתרו את החשוד והיום הוא נעצר והובא לחקירה במשרדי יחידת הסייבר, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ.
ידיעה זו מגיעה מספר חודשים בודדים לאחר הידיעה שיחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה בחשד להסתה לטרור ואיומים שהופנו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשר פורסמו בפלטפורמת טיקטוק. מהחקירה עולה כי החשוד התחזה לאחר ופרסם בפלטפורמת טיקטוק איומים ודברי הסתה לטרור חמורים נגד ראש הממשלה. 
בהמשך, הודה החשוד כי הוא כבר נחקר מספר פעמים בנוגע להסתה נגד ראש הממשלה: "שם זין על המשטרה, גם ככה חקרו אותי כמה פעמים בערב אז הכחשתי ואני אכחיש שוב. הוא חייב לחטוף בראש", כתב בפוסט אחר. בפוסט מזעזע נוסף שהעלה החשוד הוא קרא להרוג את ראש הממשלה אחרי שכתב: "אני זועק לכל האזרחים שחיים כאן במדינה לקחת נשק ולירות לביבי נתניהו בראש".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ו.....יש שבויים וחיילים שכל עום מאיים על חייהם
    שי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אמר הבן יונה הם סובלים אבל בחיים חייי חיילים ילדים בנות נשים כל יום כל דקה בסכנה .
    סגור
  • זה לא לגיטימי לאיים ברצח. (ל"ת)
    אביטל 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התעוררו שם סוף סוף ? (ל"ת)
    יהודה קפלן 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור