בארץ

נתניהו וגנץ בחילופי הטחות: "כשהפרוטוקולים ייחשפו"

חה''כ בני גנץ תקף את נתניהו ואמר כי הוא ''מחכה שייחשפו הפרוטוקולים''. נתניהו לא נשאר חייב והשיב לו "אזכיר את הציוץ ההזוי שלו כשהפרוטוקולים ייחשפו  והציבור יגלה מי חיפש תירוצים"
דורון בלוך | 
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום ג׳יין פיינמר, חיים צח לע''מ)
יו''ר המחנה הממלכתי, חבר הכנסת בני גנץ התבטא בחשבון ה-X שלו כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שם תקף את נתניהו בנגע לוועדת החקירה הממלכתית. בצעד חריג, הגיב נתניהו לדברי גנץ בחשבון ה-X הפרטי שלו, וגלגל את האחריות לגנץ.
בדבריו, כתב חה''כ בני גנץ ״ראש הממשלה, אני מחכה שתוקם ועדת החקירה הממלכתית ושהפרוטוקולים ייחשפו לטובת הפקת לקחים מהאסון הגדול בתולדותינו ולמען עתיד טוב יותר למדינת ישראל". בנוסף, התייחס גנץ להמשך הלחימה "ולצד זאת, את הנעשה - לא ניתן להשיב. אבל את החטופים - חייבים להשיב.  את המפונים בצפון ובדרום - חייבים להשיב". ובסיום דבריו חידד את קריאתו לנתניהו "אם תעשה את הדבר הנכון, תקבל את כל הגיבוי. וזה מה שחשוב עכשיו.״
בתגובה לדברים אלו של חה''כ גנץ, כתב רה''מ נתניהו "שוב פייק ניוז של בני גנץ. צילמתי מסך, אזכיר את הציוץ ההזוי שלו כשהפרוטוקולים ייחשפו והציבור יגלה מי חיפש תירוצים ״לעצור את הלחימה לשנה שנתיים״ ומי באמת דחף קדימה להמשיך במלחמה עד לניצחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה