משפט

מלהק הריאליטי הורשע: כך ניצל את מעמדו לביצוע מעשים מגונים

עומר שפרינגר, בן 30, הואשם ב-18 סעיפים ודינו נפסק במסגרת הסדר טיעון. על-פי החשדות נגדו: ביקש מנשים שישלחו לו תמונות בעירום והלבשה תחתונה עבור פרויקטים שבדה מליבו. גזר דינו טרם פורסם 
מערכת ice |  1
הישרדות (צילום יחצ)
בית המשפט השלום בתל-אביב הרשיע אתמול (ראשון) את עומר שפרינגר ב-18 אישומים של מעשים מגונים. על-פי כתב האישום שהוגש, שפרינגר, בן 30, ניצל את מעמדו בתור מלהק לתכניות ריאליטי על מנת לפנות לנשים שונות דרך הרשתות החברתיות ולבקש מהן תמונות מיניות. שפרינגר עבד עבור תכניות אהובות במיוחד, ביניהן הישרדות. 
שפרינגר המציא פרויקטים פיקטיביים וביקש מנשים שהכיר לשלוח תמונות עירום על מנת שיוכלו להשתתף בהם. בחלק מהמקרים שלח שפרינגר מיילים מזויפים לקורבנותיו וביקש מהן לשלוח לשם תמונות שלהן בהלבשה תחתונה ועירום. בחקירתו במשטרה טען שפרינגר כי הוא אינו מכיר את המתלוננות ואינו מזהה את התיעוד שנקשר אליו. למרות זאת, אתמול פורסם כי שפרינגר הורשע במסגרת הסדר טיעון. 
גזר הדין עוד לא נגזר, אך שפרינגר הורשע בעבירות של גרם מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה, ניסיון לגרם מעשה מגונה בהסכמה שהוגשה במרמה וניסיון לקבלת דבר במרמה. הפרקליטה שהגישה את כתב האישום סיפרה כי שפרינגר השיג במרמה את התמונות תוך ניצול התמימות של המתלוננות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש לא תמימות,
    אבי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה רק מראה את הרמה האישית של הנשים שמוכנות למכור לטובת השגים אישיים כגון פירסום ומינוף אישי, אף אחת לא תמימה, הכל עסקים.
    סגור