משפט

'האח הגדול' ו'הישרדות' בצרות: המלהק ביקש תמונות עירום מהמועמדות?

על פי טענות של מתמודדות שניסו להתקבל לתכניות הריאליטי של רשת 13, הן נפלו לכאורה קורבן להונאה מצד המלהק שביקש מהן תמונות נועזות כדי לקדם אותן. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים
מערכת ice | 
כוכב האח הגדול לשעבר הורשע בשוד בנק דואר (צילום פייסבוק/ האח הגדול, pexels)
על פי פרסום ראשון של 'ערב טוב' עם גיא פינס בקשת 12, נפתחה לכאורה חקירה נגד מלהק ריאליטי, מהמובילים בתחום, בטענה שביקש תמונות עירום ממועמדות לתכניות, נשים לא מוכרות, כדי לדאוג לקידומן לכאורה.
על פי הדיווח, המלהק עבד בין היתר בהפקות של הישרדות ובאח הגדול, שתיהן תכניות הדגל של רשת 13, ונטען שהוא ביקש ואף קיבל מהנשים תמונות עירום שלהן ובהמשך הפיץ אותן ברחבי האינטרנט.

שמו של המלהק לא נחשף, אך הטענה נגדו היא כי הוא השתמש לכאורה בתפקידו ובמוניטין של התוכניות, כדי להציג את עצמו כאיש שיכול לדאוג כי יופיעו על המסך. הוא דרש מנשים שונות תמונות עירום נועזות שלהן בטענה שהוא מחפש מודליסטיות לצילומי עירום. המתלוננות גורסות כי הוא הפיץ את תמונות העירום כנראה תמורת תשלום.
לאחר שאותן בנות גילו כי תמונותיהן הופצו ברשת, הן התאגדו ושכרו עורכת דין שתייצג אותן. עד כה נמסרו 4 תלונות בפרשה והחשוד זומן והגיע לחקירה ולעימות, אך שוחרר בתנאים מגבילים וצו מעצר הוצא נגדו עקב ההאשמות שנבדקו גם חשד לעבירות מרמה והתחזות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה