משפט

המתלוננות נגד המלהק שביקש מהן תמונות עירום מדברות לראשונה

מלהק ריאליטי מוכר נעצר בשבוע שעבר בחשד להטרדה, מעשים מגונים ושידול לקבלת תמונות עירום. אמש שתי מתלוננות נחשפו וסיפרו כיצד עומר שפרינגר פעל והוציא מהן תמונות עבור פרויקטים פיקטיביים
מערכת ice |  2
מלהק ריאליטי מוכר נעצר בחשד להטרדה (צילום shutterstock, יחצ)
בשבוע שעבר נחשפה פרשה חדשה העוסקת (שוב) בגבר שביצע לכאורה מעשים מגונים והפעם מדובר במלהק ריאליטי מוכר ('האח הגדול', 'הישרדות') ששידל נשים רבות לשלוח לו תמונות עירום. כעת מספר מתלוננות הגישו נגדו תלונה והמלהק, עומר שפרינגר, נעצר.
בכתבה של חדשות סוף השבוע אמש, חלק מן המתלוננות נגד שפרינגר נחשפו ודיברו על ההאשמות נגדו. מתברר כי חלק מן הנפגעות הן נשים צעירות שהכירו את המלהק שנים ועל כן בטחו בו. שפרינגר היה פונה אליהן לפתע עם הצעות לפרויקטים שונים ורוכש את אמונן.
במסגרת אותם פרויקטים הוא היה שולח להן כתובת מייל של ציירת שמשלמת על שעות צילום אך קודם לכן הן היו צריכות לשלוח לה תמונות לדוגמא וביניהן גם תמונות עירום. אחת המתלוננות י' סיפרה ששפרינגר היה מציק לה כדיי שתשלח את התמונות במהרה, אחרת היא תפספס את ההזדמנות.
מתלוננת נוספת בשם טוהר מספרת שלאחר ששלחה את התמונות תחושת בטן רעה לא שחררה ממנה והיא החלה לבדוק את הנושא. לאחר פניות רבות למלהק היא הבינה שאין באמת ציירת או פרויקט. טרם הגישה עליו תלונה שפרינגר הודה בפניה ואמר שמדובר בתמונות שהוא עושה בהן שימוש אישי ושאין מישהי אחרת ממנה הוא גם ביקש תמונות.
במהרה גם זה התברר כשקר, כשטוהר גילתה שישנן נשים נוספות ששלחו למייל תמונות עירום - והרבה. מספר מתלוננות הגישו נגד שפרינגר תלונה במשטרה בעזרתן של צמד עורכות דין. לאור התלונה שפרינגר נעצר בחשד למעשים מגונים, הטרדה מינית וקבלת תמונות עירום בתחבולה.
במהלך החקירה הוא טען שאינו מכיר את המתלוננות ושהתיעוד הקיים, המציג לכאורה הקלטות שלו, אינו קשור אליו. מעצרו של המלהק הוארך ביום רביעי האחרון בחמישה ימים ועורך דינו של שפרינגר הגיב ואמר באשר לתמונות: "הן לא הופצו ולא נשלחו לשום גורם בשום דרך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני לא מאמינה שלקח כל כך הרבה זמן עד שזה יצא לאור.
    קשה להאמין .. 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם ממני הוא ניסה להוציא אבל ידעתי שמשהו שם מסריח.
    סגור
  • 1.
    סתומות
    מבינה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אפשר להיות חסרת שכל ?? מאשימה את הבנות בלבד מי שולח תמונות ערום? מי מצתלמת בערום ? רק סתומות
    סגור