משפט

הואשם בביצוע מעשה מגונה בילד בן 10 וזוכה - זו הסיבה

בית משפט השלום ברחובות זוכה נאשם בביצוע מעשה מגונה בקטין בן 10. בכתב האישום נטען כי הנאשם נגע בגופו של הילד בעת נסיעה ברכב, אך בית המשפט קבע לאחר דיונים רבים כי הפרקליטות התעלמה מראיות רבות וחשובות וכך פגעה בזכות של הנאשם להיות חלק מהליך משפטי הוגן
מערכת ice | 
בית משפט (צילום freepik, pixabay)
בשבוע שעבר בית משפט השלום ברחובות זוכה נאשם בביצוע מעשה מגונה בקטין בן 10. בכתב האישום, שהוגש במרץ שנה שעברה, נטען כי הנאשם נגע בגופו של הילד בעת נסיעה ברכב, אך בית המשפט קבע לאחר דיונים רבים כי הפרקליטות התעלמה מראיות רבות וחשובות וכך פגעה בזכות של הנאשם להיות חלק מהליך משפטי הוגן.
לפי N12, כתב האישום הוגש ביחס לאירוע שהתרחש בשנת 2019. נטען כי הילד נתקע בביתו בלי מפתח וכשקרא מהחלון לנאשם, אותו הכיר מעט, כדי שיסייע לו להתקשר לאמו. לאחר מכן הנאשם עזר לילד לצאת מהבית דרך החלון ודרש לכאורה לקחת אותו ברכבו לחוג אליו היה צריך להגיע. נטען כי בעת הנסיעה הנאשם ליטף את רגלו של הילד בסמוך למפשעה שלו. 
לדברי השופטת שדנה בתיק, זהר דיבון סגל, במהלך המשפט התברר כי ישנו חוסר אחידות בין העדות של הילד לעדויות שמסר לעדים להם סיפר על האירוע כמעט מייד לאחר שהתרחש, אך הפרטים הללו נשארו חסויים ולא ידוע מה טבעם. לכן, התברר במהרה כי הסיכוי להרשיע את הנאשם, לו שני ילדים ונכד, הולך ופוחת ולמרות זאת הפרקליטות לא לקחה בחשבון את האלמנטים הללו ונוספים.
השופטת מסרה במהלך הדיון המזכה: "לא כך מצפה בית המשפט כי הבאים בשעריו ינהגו ולבטח זוהי אינה הציפייה מהתביעה. שבינה ובין והנאשם קיימים פערי כוחות מובנים, ולנוכח ההשלכות האפשרויות לפגיעה בחירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה