משפט

האישה המואשמת בהריגת בעלה: בני בן ה-7 רצח אותו

לורי שייבר, בת 40, שוחררה בערבות בשנת 2020 לאחר שהואשמה בכך שירתה בבעלה מייקל שייבר (36), עטפה את גופו בסדין וקברה אותו בחצר הבית
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עורכי הדין של אישה מפלורידה שהואשמה בהריגת בעלה, מכונאי בדיסניוורלד, בשנת 2015 וקברה את גופתו בחצר האחורית שלה, אומרים כעת שילד ביצע את הפשע.
לורי שייבר, בת 40, שוחררה בערבות בשנת 2020 לאחר שהואשמה שירתה פעם אחת בראשו של בעלה מייקל שייבר בן ה-36, עטפה את גופו בסדין וקברה אותו מתחת ללוח בטון ובור אש מחוץ לבית.

צוות ההגנה של שייבר הגישה לאחרונה בקשה לבית המשפט במחוז לייק ואמר כי קיבלה "עדות מילד קטין שהודה בביצוע הרצח בעניין זה". הבקשה, שהוגשה על ידי סנגורה של שייבר, ג'פרי וויגס, מבקשת בדיקה פסיכולוגית של הילד.
"לקטין יש מידע מכפר" שיכול להוכיח את חפותו של שייבר בתיק, אמר וויגס לפוקס ניוז דיגיטל.
"אנחנו מודאגים מכך שהילד יורחק [מהמשפט] בגלל האווירה הרגשית", אמר, והוסיף כי ההגנה מבקשת תובנה של "מומחה", עם הערכה פסיכולוגית "רק כדי לוודא שהילד גלוי לב", והיא מודעת לכל פשעים פוטנציאליים שהיא "יכולה להיות מואשמת בהם".
הקטין, שהיה בן 7 בזמן הירי, אך כעת בן 14, "התמיד בחיפוש אחר עדות", נכתב בבקשה האחרונה.
לאחר מותו של מייקל שייבר, לורי שייבר ככל הנראה אמרה לטראוויס פילמר, החבר שלה דאז ואבי שני ילדיה הקטנים ביותר, שמייקל "כבר לא עלי אדמות", וש"משהו רע" קרה לו. החוקרים דיווחו על מציאת כתמי דם "במסילה של דלת הזזה מזכוכית" שהובילה מפינת האוכל של בני הזוג שיבר לחצר האחורית שלהם.
לורי שייבר התחזה לכאורה לבעלה המנוח בהודעות מדיה חברתית למשפחה, והשתמשה בכרטיס האשראי שלו כדי לבצע רכישות שונות באינטרנט. שייבר גם ניסתה למכור את הרובים ואת רכבו של בעלה המנוח לאחר מותו, מסרה המשטרה.
בית המשפט דחה בעבר את בקשת ההגנה לביצוע הערכה עבור הקטין שהודה לכאורה ברצח, אך הצוות של שייבר מבקש כעת לחדש את הבקשה.
פילמר אמר לתובע בשימוע בערבות ביום חמישי שהוא מעולם לא שאל אותה איך הגופה הגיעה לחצר האחורית.
"אנחנו מאמינים שזה מכפר. אנו מאמינים שיש לנו זכות להציג כל ראיה מזכה, בין אם בית המשפט יאשר זאת ובין אם לא", הסביר וויגס.
משרד התובע של מחוז לייק אמר בהצהרה כי "אין ראיות מהימנות התומכות בטענות שהועלו בנוגע למעורבות הילד" וכי "הילד לא מסר הצהרות לשום סוכנות אכיפת חוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה