משפט

הצל מגיש עוד תביעה חריפה: "שפך את דמי והשמיץ"

הצל שיתף מדוע הוא תובע את עורך 'טיים אאוט': "הבטחתי לכם שאבוא חשבון עם כל מי שפך את דמי השמיץ את שמי פגע בי בחברי ומשפחתי. הבטחתי לכם שנגמרו הימים שה0מאל הקיצוני בישראל יכנה אותי מכונת הסתה אלימה או מחולל שנאה הגדול ביותר בזמנינו , או חבר בכיתת יורים שירה באזרחים שחושבים שונה מימנו wtf, או מנת רעל"
מערכת ice |  2
הצל תובע ודורש פיצויים (צילום freepik, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הצל ממשיך במסע התביעות שלו נגד מי שלטענתו "שפך את דמו" בתקופה האחרונה. הפעם, ירון טן ברינק, העורך של מגזין 'טיים אאוט' הידוע על הכוונת כשהוגש נגדו כתב תביעה חמור בשל כתבה תחת הכותרת: "תל אביב לא בטוחה: מי יעצור את המיליציות החמושות של בן גביר?", עם תמונה של הצל.
בכתבה עליה חתום טן ברינק נכתב: "במהלך מיוחצן בכבדות, העניק איתמר בן גביר נשק חם ליואב 'הצל' אליאסי, מכונת הסתה אלימה של איש אחד וממחוללי השנאה הגדולים של זמננו. כיתת הכוננות שלו בתל אביב היא הדבר המפחיד ביותר שקרה כאן מאז ה-7.10. הנשק הזה יופנה בסופו של דבר נגד אזרחים ישראלים ויהיה מספיק דם לידיים של כולם".

הצל שיתף: "הבטחתי לכם שאבוא חשבון עם כל מי שפך את דמי השמיץ את שמי פגע בי בחברי ומשפחתי . הבטחתי לכם שנגמרו הימים שה0מאל הקיצוני בישראל יכנה אותי מכונת הסתה אלימה או מחולל שנאה הגדול ביותר בזמנינו , או חבר בכיתת יורים שירה באזרחים שחושבים שונה מימנו wtf, או מנת רעל".
לסיום הסביר: "הפעם הנחיתי את עו"ד יניב לנקרי לא להתפשר וללכת איתם עד פסק דין חלוט! תהיה הערכאה אשר תהיה. מגזין טיים אאוט והעורך ירון טן ברינק שהעז לרשום את ההסתה הפרועה הזאת שדגל הטרור מונף בגאווה בתמונות הפרופיל שלו ניפגש בקרוב בשלום הרצליה. תביעות דומות הוגשו נגד רביב דרוקר, ערוץ 13, מנכ"ל מחזקים אורי קול ובקרוב עוד כוכבים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה, נקה את המנאצים בכיסים.
    שמש 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ככל שניתן כך ייטב.
    סגור
  • 1.
    הצל
    Go 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הצדק איתך אבל לצערינו המשפט איתם.
    סגור