ויראלי

הצל בתקרית עם נטע ברזילי: "השמנה היא מחלה, היא הבינה שצדקתי"

בפוסט שהעלה לאינסטגרם, הזמר טען כי בעבר נטע התעלמה ממנו לאחר שנפגעה מביקורת שהעביר על המשקל שלה.  כעת הוא כותב כי הוא הבחין שלמרות הכל היא דווקא כן ירדה במשקל, וזוקף זאת לזכותו. "סחתיין על ההרזיה ורק בריאות. ועכשיו, מותר לי להגיד לך שלום?"
מערכת ice |  2
הצל נגד נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, אבשלום ששוני)
כוכב הרשת הצל שיתף בחשבון האינסטגרם שלו בתקרית שאירעה לו בעבר (מתוך שורה של תקריות נוספות) עם כוכבת התוכנית "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בימים אלו וזוכת העבר באירוויזיון, נטע ברזילי. "לפני מספר שנים פגשתי את נטע באירוע של חבר. ישבתי לידה, ניגשתי להגיד לה שלום. היא סובבה את עיניה ופנתה אלי בכעס – 'שתדע לך שלהיות שמן זאת לא מחלה והיא בריאה מאוד'", פתח את דבריו בסיפור הרקע. בהמשך הסביר את הסיפור המלא, ופנה אליה בשנית.
"היא אמרה שאני צריך להתבייש והלכה לי בפנים", כתב הצל. הסיבה לכך הייתה בשל פוסט שפרסם בעבר ובו ביקר את תצוגת האופנה בה היא לקחה בה חלק, משום שלבשה בגד ים, וכתב על כך: "כל הכבוד על האומץ שלה, אבל צריך להפסיק לעודד השמנה". עוד הוא הסביר כי הוא עצמו כמעט איבד את חייו עקב עודף כולסטרול, ואם הוא לא היה עובר לאורח חיים בריא הוא כנראה לא היה מצליח להיפטר מכל המחלות שלו.
"הערכתי את הביטחון העצמי שלה, וזה לא היה כדי לפגוע בה, אבל מישהו היה צריך להגיד את זה, השמנה היא מחלה. היא לקחה את זה למקום אישי ונפגעה". לסיכום, הצל כתב כי הוא צפה בנטע בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" והבחין בכך שירדה במשקל משמעותית. "סחתיין על ההרזיה ורק בריאות. ועכשיו, האם מותר לי להגיד לך שלום?".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם טמטום זה מחלה
    רפאל 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבעיה שלך הצל, שמה שיש לך לא ניתן לרפא או לשנות. טמטום, גסות רוח, בורות וצרות אופקים. איך תצא מזה? תעשה דיאטה למוח?
    סגור
  • 1.
    וואלה צודק הפעם ....משקל יתר זה כן מחלה כל קיצון (ל"ת)
    א 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור