משפט

מפחיד: משך כסף מכספומט בקריית ים ונשדד לאור יום

דוברות משטרת ישראל הודיעה כי הצליחה לעצור את שני הגנבים. יחידת התביעות הגישה הצהרה על כוונתה להגיש כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים. שני החשודים - תושבי הקריות בני 27 ו-30 
מערכת ice |  1
כספומטים (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
משטרת ישראל הודיעה אתמול (שלישי) כי הצליחה לאתר את החשודים באירוע שוד בקריית ים. דוברות המשטרה דיווחה כי במהלך חודש מאי פתחו בחקירת השוד, שהתרחש בסמוך לכספומט. מהתלונה שהתקבלה עולה כי צעיר בן 20, תושב קריית ים, משך 600 שקלים מכספומט בעיר במהלך היום. לאחר מכן הותקף וכספו נשדד. 
שוטרי תחנת זבולון פתחו בחקירה, לאחר הדיווח, והצליחו לאתר את החשודים. החשודים שנעצרו הם בני 27 ו-30, תושבי הקריות. הם נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנה. לאחר סיום החקירה נכלאו החשודים ומעצרם הוארך. לאחר סיום החקירה הודיעה המשטרה כי הצליחה לגבש תשתית ראייתית מתאימה להעמדת החשודים למשפט.
יחידת התביעות הגישה לבית המשפט הצהרת תובע בכוונה להגיש נגד החשודים כתב אישום. כמו כן הודיעה יחידת התביעות על כוונתה להגיש בקשה למעצר עד תום ההליכים. מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורצים וגנבים הפוגעים בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך מיקוד בפעילות מניעה וסיכול במגוון האמצעים הקיימים, באיתורם ומעצרם של העבריינים לחקירה ומיצוי הדין עמם בהתאם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם זה חד-משמעית נכון, אז קודם כל .....
    שוקו 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להוריד להם את הידיים, ואחר כך להעמידם למשפט, אחרת השופטים ישחררו אותם וזה יקרה שוב מהר מאוד
    סגור