משפט

מזעזע: צעיר מפתח תקווה נשכר לתקוף אדם תמורת 50,000 שקל

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום כנגד צ'מרה פרדה. המסמך מתאר כיצד קיבל לידו אקדח הזנקה שהוסב לירי ואופנוע גנוב, בו נהג ללא רישיון. בזמן האירוע נכח גם בנו של המתלונן, בן 14 בלבד
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פרקליטות המדינה הודיעה היום (שלישי) על הגשת כתב אישום כנגד צ'מרה פרדה, צעיר בן 20 מפתח תקווה, בגין תקיפה חמורה שעל פי החשד נשכר לבצע תמורת 50,000 שקל. כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע מתאר כיצד פרדה נשכר, לכאורה, על ידי אנשים שזהותם אינה ידועה למדינה, על מנת לפגוע באדם אחר. לצורך ביצוע עבודה זו קיבל לידו הצעיר אקדח הזנקה שהוסב לירי ואופנוע גנוב. לפרדה אין רישיון נהיגה. 
עוד עולה מכתב האישום כי פרדה הגיע אל העיר אשדוד לפני כחודש ושכר חדר מלון בעיר. בשעות הבוקר ביום שלאחר מכן קיבל שיחה מהאנשים ששכרו אותו לפגוע באותו אדם וביקשו ממנו לצאת לדרך. קורבן התקיפה חזר באותה עת מטיול טרקטורונים עם בנו בן ה-14. פרדה הגיע אל רחבת הבניין בזמן שהאב והבן חנו את כלי הרכב. 
המתלונן הבחין בפרדה, כאשר קסדת אופנוע על ראשו, והחל לברוח לכיוון הבניין. פרדה רץ אחריו ודחק אותו לפינה. הקורבן החל לתקוף את פרדה, ולאחר מכן נכנס גם בנו הקטין וניסה להבריח את התוקף. במהלך העימות נפל האקדח ונלקח על ידי האדם שפרדה ניסה לפגוע בו. הוא כיוון את האקדח אל עבר תוקפו ואמר "תלך מפה, אני לא רוצה לירות". פרדה ברח מהמקום, נטש את האופנוע וניסה לשרוף את הבגדים ואת הקסדה שלבש.
בכתב האישום יוחסו לפרדה עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלה של נשק, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, קבלת רכב או חלק גנובים, נהיגה ללא רישיון ונהיגה ללא ביטוח. "בנס לא נגרם נזק חמור יותר למתלונן ולבנו שהיה במקום", מסרה עו"ד מוסא מהפרקליטות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה