בריאות

אונס ומעשה סדום בקליניקה: כתב אישום נגד הגניקולוג הישראלי

פרקליטות המדינה הודיעה על הגשת כתב אישום נגד ד"ר גיא רופא מחיפה. בימים האחרונים צייץ ד"ר רופא כי פתח קליניקה חדשה, מה שקומם עליו את הגולשים. שניים מהאירועים המיוחסים לו משנת 2019 ואחד משנת 2016. שדולת הנשים: "צעד משמעותי שהנפגעות חיכו לו זמן רב"
מערכת ice | 
פגיעה מינית ממטפל במערכת הבריאות (צילום shutterstock)
פרקליטות המדינה החליטה היום (שלישי) להגיש כתב אישום נגד הגניקולוג ד"ר גיא רופא מחיפה בגין פגיעה מינית במטופלת במרפאתו. בימים האחרונים צייץ ד"ר רופא כי פתח קליניקה חדשה, מה שעורר סערה. בינואר 2022 הודיע ד"ר רופא שהוא מפסיק לקבל מטופלות אחרי שהוגשו נגדו שלוש תלונות במשטרה ובמשרד הבריאות בגין עבירות מין.
רופא נחשד באונס, מעשה סדום ובמעשה מגונה של שלוש מטופלות בשנות ה-20 לחייהן. שניים מהאירועים המיוחסים לו משנת 2019 ואחד משנת 2016. בהודעה שהפיץ, כתב ד"ר רופא כי "בשל סיבות אישיות" הוא "נאלץ להפסיק מתן שירותי רפואה". התלונות הוגשו בשרון ובחיפה והמשטרה בחנה אותן.
משדולת הנשים נמסר: "כתב האישום שהוגש היום נגד הגניקולוג גיא רופא הוא צעד משמעותי שהנפגעות חיכו לו זמן רב. רק בחודש שעבר דיווח משרד הבריאות כי 37% מהנשים חוו פגיעה מינית במהלך טיפול במערכת הבריאות. זו תופעה מחרידה של ניצול המרחב שאמור להיות הכי בטוח ומקצועי. יש מי שמנצל את האמון ופוגע בנשים בחסות החלוק הלבן וכתב אישום שכזה מייצר הרתעה חשובה. אנחנו דורשות ממשרד הבריאות להתלות את רישיונו בדחיפות. גאות באריאל נעים על האומץ להשמיע את קולה ולהגיש תלונה נגד גיא רופא ולא לוותר בתוך התהליך הקשה הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה