משפט

תיעוד: כך נתפסו חוליית שודדי הכספומטים ותחנות הדלק על ידי המשטרה

חוליית שודדי כספומטים ותחנות דלק נעצרה על ידי שוטרי המחוז הצפוני. בתום החקירה כתב אישום הוגש אמש, כנגד שני חברי החוליה, בני 19, תושבי טמרה ובוסמת טבעון
מערכת ice | 
תחנת דלק (צילום Magma Images)
כתב אישום הוגש אמש (רביעי), כנגד שני חברי החוליה, אשר שדדו כספומטים ותחנות דלק באזור. כאמור, לפני כחודש, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות שוד שהתרחש בתחנת דלק בכפר מנדא, בו השודדים עקרו כספומט בעזרת חבל שקשרו לרכבם.
כמו כן, בעת השוד איימו השודדים על המוכרת בעזרת לום וגנבו מקופת העסק אלפי שקלים. בתום מצוד של מספר ימים ותוך הפעלת כלים טכנולוגיים שונים נעצרו החשודים במעשה.
כזכור, אתמול, עם סיום שלב החקירה, הוגש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שני הנאשמים, בני 19, תושבי טמרה ובוסמת טבעון, באמצעות פרקליטות מחוז חיפה בבית משפט השלום בעכו.
 
(קרדיט: דוברות המשטרה)
משטרת ישראל מסרה בתגובה לאירוע, כי היא  פועלת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון ומיצוי הדין עם העבריינים.
 
(קרדיט: דוברות המשטרה)
בנוסף, בסרטון שפרסמו דוברות המשטרה, נראים החשודים הולכים ושבים בתוך תחנת הדלק, עד שהמוכרת מגיעה, הם עוקבים אחריה עד לקופה, כשאחד מהם מצולם מסתיר את פניו על ידי קפוצ'ון בזמן שהוא מחזיק בלום בידו הימנית. המוכרת נראית בסרטון משתפת פעולה ופותחת את הקופה עבור הגנבים, שלקחו את הכסף וברחו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה