משפט

שוד הכספומט הגדול: כך עבדה השיטה מתחת לאף של המשטרה

שוד לאור הלילה ובעיצומו של היום הקדוש לא עצר כנופיית שודדים נועזת וחסרת מעצורים לבצע שוד מתוחכם בתוך פחות מ-60 שניות
דוד זולדן | 
כספומטים (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
כתב הפלילים של ערוץ 13, אלמוג בוקר בסיפור שוד מטלטל שהתרחש בעיצומו של יום הכיפורים: "תחנת הדלק בצומת בית קמה, את הכנופיה הזו גם ערב יום הכיפורים לא עוצר. שימו לב, הם קושרים את הכספומט לרכב המסחרי ואז נוסעים במהירות ועוקרים את הכספומט מהמקום ובדרך גורמים לנזק עצום. השלל מטורף, השודדים גנבו 350 אלף שקלים במזומן ופקטים של סיגריות בשווי של 50,000 שקלים. בעל המתחם מצא את הכספת ריקה בשטח. לדבריו, אם השוטרים היו רודפים אחריהם היה אפשר לעצור אותם".
לפני החג פרסמנו את אזהרתו של חיים אתגר שהזהיר מפני עוקץ מתוחכם שתופס תאוצה ערב החג וממליץ לפנות למשטרה אם עולה חשד כזה: "משפחה של נוכלים, משפחה של עוקצים, קבלו עוקץ מארץ העוקצים. המשטרה עצרה בני משפחה שעבדו יחד וכדי לעקוץ הם פעלו דרך חשבון טלגרם".
הזהיר אתגר ופירט על השיטה: "הם כאילו מכרו בחשבון כרטיסים להופעות בכל רחבי הארץ ואז אנשים שרצו לקנות כרטיסים העבירו להם מידע ואז עם המידע הזה הנוכלים השתלטו על חשבון הווטצאפ ודרשו כופר עבור שחרור חשבון הווטצאפ. ובמקרים אחרים את חשבון הווטצאפ שהשתלטו עליו שלחו לאנשי קשר של הקורבנות".
"הודעות כמו 'אח שלי תעביר לי כסף' ואנשי קשר חושבים שזה החבר שלהם והם מעבירים כסף. עוד עקיצה. הם השתמשו בשמות מאוד מגוונים והחשוד המרכזי במשפחה הזדהה בשמות כמו וקנין, אבנר לוי ואיציק מזרחי יניב כהן ועוד. אם אתם חושבים שנעקצתם בעוקץ הזה פנו למשטרה כדי שבעל העוקץ ייעצר". מדהים אתגר כשמפרט על הפגיעה ההיקפית מעבר לעוקץ הכספי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה