משפט

חגיגות הניצחון הסתיימו בתא המעצר: הבחירות המקומיות יצאו משליטה

שוטרי תחנת זבולון עצרו חשוד בביצוע "ירי חגיגות" בסיום הבחירות. השוטרים ביצעו סריקות וכעבור זמן קצר איתרו את החשוד לאחר מרדף רגלי במהלכו ניסה להימלט ועצרו אותו לחקירה בתחנת זבולון, בסיומה נכלא
מערכת ice | 
עצורים-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
על רקע הסיבוב השני בבחירות לרשויות המקומיות בישראל, משטרת ישראל מעדכנת הערב (שני) כי שוטרי תחנת זבולון עצרו חשוד בביצוע "ירי חגיגות" בסיום הבחירות.  הוא ניסה להימלט מהשוטרים נעצר ונכלא.
במסגרת היערכות המשטרה מבצע "נרקיס" 2024 סבב ב' לבחירות ברשויות המקומיות, פעלו שוטרי תחנת זבולון בגזרה זו למנוע עבירות של סדר ציבורי ושלום הציבור על מנת להבטיח את קיומן התקין של הבחירות.
בתוך כך, שוטרי תחנת זבולון של מרחב אשר קיבלו מספר רב של דיווחים אודות ירי ברחוב הסמוך לעסקים ולא רחוק מביתו של אחד המועמדים ביישוב בוסמת טבעון, השוטרים ביצעו סריקות וכעבור זמן קצר איתרו את החשוד לאחר מרדף רגלי במהלכו ניסה להימלט ועצרו אותו לחקירה בתחנת זבולון, בסיומה נכלא.
כאמור השוטרים עצרו את החשוד, תושב בוסמת טבעון בן 50 והבוקר בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט. הנשק נתפס ויועבר למיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה