משפט

ערוץ 14 ואראל סג"ל נתבעים ב-518,000 שקל: מי דורש פיצוי?

ב"דו"ח של ארא"ל סגל", עוד באוגוסט 2023, הוזכר דיון בו דיברו רדמן ושקמה ברסלר על מלחמת אזרחים לכאורה שעשויה לפרוץ: "רוצים להילחם בנו? שיכנסו, יאללה, שיבואו". השניים הוצגו במונולוג כמי ש"חולמים על מלחמת אזרחים", על אף שרדמן הסתייג. כעת הוא דורש פיצוי: "מטרת הפרסום היא כמובן להתסיס את קהל הצופים כנגד התובע"
מערכת ice |  3
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
אחד מראשי המחאה נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, ואחד מראשי ההצעה לצאת לבחירות מיידיות, משה רדמן, תובע דיבה בסך כחצי מיליון שקלים מאראל סג"ל וערוץ 14, זאת בעקבות דבריו שנאמרו עליו בתכניתו של האחרון.
רדמן דורש שהערוץ והמגיש ישלמו פיצוי בגובה 518 אלף שקלים לצד צו הסרת הפרסומים מהפלטפורמות החברתיות. שקמה ברסלר, גם היא מראשי המחאה, עומדת גם כן מאחורי שורה של תביעות נגד מי שלדבריה הפיץ נגדה דיבה.
הרקע לתביעה נגד סג"ל וערוץ 14 מגיע בעקבות דבריו שנאמרו ב"הדו"ח של ארא"ל סגל" בערוץ, עוד באוגוסט 2023, שם הוזכר דיון בו דיברו רדמן וברסלר על מלחמת אזרחים לכאורה שעשויה לפרוץ: "רוצים להילחם בנו? שיכנסו, יאללה, שיבואו". השניים הוצגו במונולוג כמי ש"חולמים על מלחמת אזרחים", על אף שרדמן הסתייג.

רדמן טען כי בשל העובדה שדבריו הושמטו: "קשה להלום כי מדובר בשגגה שנפלה בעריכת התוכנית או במעשה רשלנות שנעשה בהיסח הדעת. מדובר בעריכה מגמתית, אשר קיימת מאחוריה מטרה ברורה והיא יצירת דה-לגיטימציה לתובע ודרכו ליתר ציבור המוחים כנגד המהפכה המשפטית".
עוד צוין בתביעה: "מטרת הפרסום היא כמובן להתסיס את קהל הצופים כנגד התובע ולהציגו כנבל ופורע חוק, אשר מטרתו להביא לכאוס ואנרכיה, כאמור, אין ולו בדל של אמת בדברים ומדובר בלשון הרע במלוא כובדה והיקפה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    את ראשו של האנרכיסט משה רדמן הייתי מוריד ממזמן !!! (ל"ת)
    אסף 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מאמין לרדמן ב 100% ולאפס מערוץ 14 אפילו לא ב 1%. (ל"ת)
    גידי 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אראל סגל צריך להיבדק הוא לא 100 (ל"ת)
    mv 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור