ויראלי

אראל סגל מאבד שליטה: מדוע הטיח את האוזניות לרצפה?

אחרי שיריב אופנהיימר שוב נכנס לדבריו של המרואיין ולא נתן לא להשלים משפט. סג"ל רתח וזרק את האוזניות בזעם על הרצפה תוך שהוא צורח: "תן לו לדבר, תן לו לדבר, תן לו לדבר, יא אללה"
מערכת ice |  1
אראל סג"ל (צילום באדיבות 103FM)
אם לא הספיק פיצוץ הענק שנרשם הבוקר (שלישי) ברדיו 103FM, כאשר הכל התחיל כאשר חיים לוינסון התחיל לצעוק במהלך ראיון וקרא לח"כ משה סעדה "סמרטוט", וינון מגל אמר לו שלא ידבר ככה ושהוא אורח, כעת מגיע עוד פיצוץ שנרשם ממש שעתיים לאחר מכן בתכנית של אראל סג"ל ויריב אופנהיימר.
מה שהצית את המהומה הפעם הייתה העובדה שאופנהיימר שוב נכנס לדבריו של המרואיין ולא נתן לא להשלים משפט. סג"ל רתח וזרק את האוזניות בזעם על הרצפה תוך שהוא צורח: "תן לו לדבר, תן לו לדבר, תן לו לדבר, יא אללה".
 
כזכור בריב של מגל ולוינסון, האחרון הצית אש כשאמר למגיש שלצדוו שהוא לא אורח וש"התחננו אליו שישדר עם מגל". האחרון בתגובה אמר לו שהמצב להיפך שהתחננו אליו שיסכים לשדר עם לוינסון על אף הרזומה שיש לו.

בתשובה לכך לוינסון התחיל לצעוק עליו ש"אם זה לא מתאים לך, תלך הבייתה", וחזר על כך כמה וכמה פעמים. מגל המשיך להגיד לו שהוא אורח ושלא ידבר ככה ושלא יצעק בתכנית וביקש שיקרא לאור (אור צלקובניק המנכ"ל), והוא דורש מלוינסון להתנצל. בינתיים נוגן שיר ברקע עד יירגעו הרוחות.
לאחר מספר דקות שהשידור נעצר, ב-103FM החזירו לאוויר את מגל ולוינסון שאמר בשידור ש"מלי אמרה לו שהוא הפעם הגזים ושהוא יפסיק ושיתנצל", וככה לוינסון התנצל, והנושא הסתדר בדרך לאייטם הבא על יהדות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכן
    ציפי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגל לך הביתה אתה משעמם ילדותי ורק מתוכן
    סגור