תקשורת ומדיה

אראל סג"ל נחנק מדמעות בשידור חי: "זו הפלוגה של הבן שלי"

שדר רדיו 103FM הגיש את תוכניתו לצד אלוף במיל' יצחק בריק, וסיפר בדמעות על הפלוגה שחייליה נפלו בקרב הקשה אמש בסג'עייה שברצועת עזה - אשר בנו הוא אחד הקצינים בה
מערכת ice | 
אראל סג"ל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
איש התקשורת אראל סג"ל המגיש הן בערוץ 14 והן ברדיו 103FM, פתח הבוקר בשעה 11:00 את תוכניתו כשהוא מארח באולפן את נציב קבילות החיילים לשעבר, אלוף במיל' יצחק בריק.
בפתח התוכנית התייחס סג"ל בקול חנוק לאסון הנורא שארע אמש בקרבות בסג'עייה שבצפון רצועת עזה, שם נהרגו 9 לוחמי צה"ל בהיתקלות עם מחבלים.
"חלק מהפלוגה שנפגעה אתמול אני מכיר. זו הפלוגה של הבן שלי. הוא קצין שם, החבר'ה של 51. סליחה שאני נסער", תיאר סג"ל בדמעות. "לא ישנתי בלילה. אני אגיד פה מה שאמרתי לבן שלי. שזו מלחמה, ובמלחמה יש קורבנות. הם הגיבורים שלנו, הם כלי המלחמה, הם הזרוע הארוכה של העם היהודי. וצריך להתעשת ולהיות חזקים. זו פלוגה שרק קיבלה כומתה ועלתה להילחם. באותה מידה, הבן שלי היה יכול להיות שם אתמול. לפני שלושה חודשים עשיתי להם על האש".
 
בתגובה, אמר בריק: "היתה לי הרבה זמן תחושה שהדור הצעיר כבר לא שם. טעיתי בענק. הייתי מכנה את הדור הצעיר הזה 'אחיי גיבורי התהילה'. הודות לחבורה הנפלאה הזו, לאומץ לבם ולאמונה שלהם בצדקת הדרך, אנחנו מנצחים במלחמות ישראל וחיים במדינת ישראל. צריך להוריד את הכובע מול החבורה הזו, עם רוח הלחימה ומסירות הנפש. הודות לחבורה הנפלאה הזו אנו מנצחים במלחמת ישראל.
 
"המפקדים היום בחזית, דוגמה אישית", הוסיף בריק, "זה מתחיל מהרמטכ"ל, הוא נכנס פנימה לתוך התוהו ובוהו הזה ונותן דוגמה. כתוצאה מכך, זה יורד לכולם. המפקדים בחוד החנית, וזה מה שמביא את החיילים ללחימה עיקשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה