משפט

הרצח המזוויע פוענח: קשיש בן 83 רצח את אשתו

בתאריך 22.2.24 עם קבלת דיווח, אודות אירוע אלימות ברחוב הציפורנים בבת ים, במהלכו גורמי רפואה שהגיעו למקום, קבעו את מותה של אישה בת 72 מבת ים. היום הוגש כתב אישום נגד בן זוגה בן ה-83
מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
תקרית מזעזעת בבת ים הגיעה לסופה. חוקרי תחנת משטרת בת ים פענחו אירוע רצח של אישה תושבת העיר, מתאריך 22.2.24. בהתאם לממצאים, היום גם הוגש כתב אישום נגד בן זוגה בחשד לרצח.
ראשיתה של החקירה בתאריך 22.2.24 עם קבלת דיווח, אודות אירוע אלימות ברחוב הציפורנים בבת ים, במהלכו גורמי רפואה שהגיעו למקום, קבעו את מותה של אישה בת 72 מבת ים. בהערכת מצב שהתקיימה בסמוך לאירוע בזירת הרצח, הוטלה החקירה על תחנת בת ים שהחלו ביחד עם חוקרי מז"פ של מרחב איילון איסוף ממצאים.

החשוד תושב בת ים בן 83 בן זוגה של הקורבן, נעצר והועבר לחקירה בתחנת בת ים. עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשוד, מעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש והיום הוגש נגדו כתב אישום באשמת רצח ע"י פרקליטות מחוז ת"א.
במקביל, חוקרי תחנת המשטרה בנתניה פתחו לפני כשבוע בחקירת אירוע קטטה סמוך לעסק לממכר מזון באזור התעשיה החדש בנתניה, במסגרתו עצרו חשודים במעשה וכתב אישום הוגש נגדם לפני מס' ימים.
על אף האמור, מספר ימים לאחר הקטטה הושלך רימון הלם לעבר העסק ושלשום הושלך רימון רסס לעבר ביתו של גורם הקשור למקום ולפיכך,  במקביל לחקירה מואצת, ביצע היום מפקד התחנה שימוע לבעל המקום, בהתאם לסמכותו, לאחר שנמצא כי העסק מהווה סכנה לשלום הציבור ונקבע כי המקום ייסגר למשך 15 ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה