בארץ

חגיגת הימורים בדרום: משטרת ישראל פשטה על קזינו מחתרתי

משטרת ישראל ממשיכה לנהל מאבק עיקש כנגד תופעת ההימורים האסורים בישראל. שוטרי תחנת אשקלון, פרצו למתחם בעיר ששימש על פי החשדות לצורך הפעלת משחקי מזל והימורים אסורים. כל הפרטים
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל, ממשיכה את המאבק בהימורים אסורים ובהפעלת מקומות למשחקי הימורים ואמש (רביעי), המשטרה פשטה אמש על מתחם הימורים בעיר אשקלון. שוטרי תחנת אשקלון, פשטו על מתחם עסק באזור אפרידר, אשר נמצא בבעלות של חבר בכנופיית פשיעה מקומית. על פי החשדות, המתחם שימש לצורך הפעלת משחקי מזל והימורים אסורים.
בזמן שהכוחות פרצו למתחם, אותרו במקום 4 חשודים, בהם מפעיל המקום, שלפי החשד היו באותה העת בעיצומו של משחק הימורים. במהלך חיפוש שבוצע במקום נתפסו מעל 6000 ש"ח במזומן, כלי משחק, מכשירים ניידים, רשימות ומכשיר הקלטה שלפי החשד בו תועדו עבירות נוספות. לאחר כן, כלל החשודים עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה.
במשטרה ציינו, כי פשיטה זו מצטרפת לפשיטות נוספות שנערכו בשבועות האחרונים במספר מוקדים בגזרת מרחב לכיש, ופעם נוספת הצלחנו לחשוף משחקי מזל האסורים עפ"י חוק, אשר פועלים תחת מסווה של עסקים או שטחי מסחר.

תיעוד מתוך המתחם באשקלון, צילום באדיבות: דוברות המשטרה.
אותם משחקים המנוהלים ומתקיימים בניגוד לחוק, עלולים להביא את המשתתפים בהם להפסיד את כל הונם האישי ובכך להוות פגיעה אנושה בתא המשפחתי, ואף להביאם לכדי ביצוע עבירות פליליות במטרה להשיג כספים נוספים למטרת הימורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה