משפט

משטרת ישראל בפשיטת ענק: כ-300 ק"ג קנאביס נתפסו במעבדה, 4 נעצרו

בפעילות מבצעית שערכו במשטרת ישראל, איתרו ותפסו השוטרים בקרית ביאליק מעבדת הידרו עם כ-607 שתילים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס, במשקל של כ-293 קילוגרם, וכן ציוד רב המשמש לגידול סמים. 4 חשודים נעצרו. החקירה נמשכת
מערכת ice | 
מעבדת הקנביס שנתפסה בקריות (צילום דוברות משטרת ישראל)
משטרת ישראל חשפה הבוקר (רביעי) כי בפעילות מבצעית שערכו אתמול שוטרי מרחב אשר, יחידת האופנועים והשיטור העירוני ביאליק, איתרו ותפסו השוטרים במקום מעבדת הידרו עם כ-607 שתילים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס, במשקל של כ-293 קילוגרם, וכן ציוד רב המשמש לגידול סמים. 
בתום הפעילות, נעצרו 4 חשודים תושבי קריית ים וחיפה (30 ,31 ,23 ,61) והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלאו. החומרים החשודים כסמים, נתפסו והועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות, תבקש היום המשטרה מבימ"ש השלום בקריות להאריך את מעצרם. החקירה של משטרת ישראל נמשכת.
 
כזכור, לוחמי החטיבה לבט"פ של מג"ב במשטרת ישראל יחד עם פקחי הסיירת הירוקה ואנשי מילואים של צה"ל, קיימו לאחרונה מבצע לאיתור והשמדת חממות סמים שהוקמו בשטחי אש בנגב, במסגרתם חשפו לא פחות מ-35 חממות סמים ו-22,610 שתילי קנביס בשווי מוערך של כרבע מיליארד שקלים. את החממות הקימו העבריינים בשטחים נידחים בנגב תוך הסלקתן בתוואי השטח ובשימוש ברשתות הסוואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה