משפט

בעלי רשת המזון שוב מכריז על פשיטת רגל: חובות בסך 10 מיליון דולר

לאחר שהשופט דחה את תיק הפש"ר הראשון של בעל 'שוק בוסטון' בשל העובדה שלא הגיב לצווי בית המשפט, כעת הוגשה שוב בקשה לפשיטת רגל בשל חובות ענק
מערכת ice |  3
אילוסטרציה (צילום flickr/ Mike Mozart, shutterstock)
הבעלים של 'שוק בוסטון', ג'יי פנדיה, העומד בפני מאות תביעות של נושים ומבקש שוב פשיטת רגל אישית, רק 63 ימים לאחר שהגיש בקשה ראשונית לפשיטת רגל במחוז המזרחי של פנסילבניה.
השופט דחה את תיק פשיטת הרגל הראשון של פנדיה בחודש שעבר לאחר שלא הגיב לצווי בית המשפט, כולל בקשות חוזרות ונשנות למידע נוסף במהלך שבועיים. תיק פשיטת רגל אישי שני זה הוגש שבוע בלבד לאחר שהורשה בית המשפט על בוסטון מרקט לשלם 11.9 מיליון דולר ל-US Foods בהחלטת ברירת מחדל שהתקבלה בשל "התעלמות מכוונת" של החברה מההליכים המשפטיים של בית המשפט, כולל אי-התעלמות. להגיב לתלונה המשפטית הראשונית של US Foods.

בשתי הגשות פשיטת הרגל, ציין פנדיה התחייבויות של 10-50 מיליון דולר ואותו טווח עבור נכסים בניירת פשיטת הרגל שלו, עם פחות מ-50 נושים, כשהגדולים שבהם כוללים את US Foods, Pizza Hut ו- Internal Revenue Service. אמנם בדרך כלל, חייבים חייבים להמתין 180 יום לפני הגשת בקשה לפשיטת רגל שוב, לפי Debt.org, אם התיק של החייב נדחה, אז אין מגבלת זמן על מתי אתה יכול לנסות שוב. עם זאת, אם החייב מתעלם מצו בית משפט או לא יתייצב לדיון, שופט עשוי להורות בכל מקרה על עיכוב של 180 יום בהגשה נוספת, כדי למנוע ניצול לרעה של המערכת.
פנדיה נקראת ברוב התביעות נגד בוסטון מרקט כראש מותג Engage תחת קבוצת החברות רוהן, שרכשה את בוסטון מרקט ב-2020 בזמן שהחברה שנאבקה אז הייתה בעיצומו של שינוי מותג שנועד להגביר את המכירות להוציא את בוסטון מרקט מהמינוס. מאז, תקופת הבעלות של קבוצת רוהן נפגמה במאות תביעות משפטיות, סגירת חנויות ומסלול תלול כלפי מטה עבור ההכנסות והמוניטין של בוסטון מרקט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וואלה
    יהודי 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מי זה צריך לעניין וואלה אתם סתם מבזבזים לנו את הזמן
    סגור
  • 2.
    מה אתם מבלבלים את המוח עם צרות בפנסילבניה?
    מר ציפן 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חסרות לנו צרות משלנו?
    סגור
  • 1.
    בישראל היה מקבל עבודת שירות
    טליה 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמריקה הוא יגמור עם 30 שנה בפועל
    סגור