בריאות

הסטארט-אפ הישראלי בהישג ענק: ממובילי החברות בתחום הבריאות

חברת הסטארט-אפ הישראלי "Laguna Health" חוגגת הישג: נבחרה לאחת ממאה החברות המובילות בניו יורק בתחום הבריאות הדיגיטלית. הפיתוח החדשני כולל מודל בינה מלאכותית שמסייע לאנשי הרפואה במתן שירות מהיר ומותאם למטופלים

מערכת ice | 
יעל פלד אדם ויוני שטיין (צילום יוסי אלטרמן)
חברת הסטארט-אפ הישראלי "Laguna Health" נבחרה לאחת ממאה החברות המובילות בתחום הבריאות הדיגיטלית בניו יורק בדירוג היוקרתי DH100 לשנת 2024. מדובר בדירוג שכולל את הסטרטאפים החדשניים והמבטיחים ביותר בתחום הבריאות הדיגיטלית בניו יורק.
חברת הסטארט-אפ הישראלי נבחרה להופיע בדירוג היוקרתי, בשל העובדה כי זו פיתחה פלטפורמת תוכנה פורצת דרך שעוסקת בניתוח שפה טבעית בזמן אמת בתחום הבריאות.
מדובר בכלי מיוחד שיסייע למטפלים, לאחים ולעובדים הסוציאליים בצורת התקשורת עם המטופל. הפיתוח החדש הכולל בינה מלאכותית, יעניק למטופלים שירות שמותאם יותר למצבם הרפואי. כאמור, בין היתרונות שמכיל הפיתוח החדשני, מתקיים חיסכון בזמן, הענקת שירות בהתאמה אישית וכל זאת בעזרת בינה מלאכותית.
יוני שטיין, מנכ״ל ומייסד-שותף של "Laguna Health", בירך על הישג החברה: "אנו נרגשים על הבחירה בלגונה הלת׳ ל-Digital Health 100, ושמחים להיות חלק מקהילת הסטרטאפים המובילים של DHNY".
שטיין הדגיש את חשיבות ההישג ואמר: "זוהי הכרה נוספת בפתרון של לגונה, שצפוי לחולל שינוי בחייהם של מיליוני אנשים. הפתרון שפיתחנו לא רק מייעל את תהליך הטיפול וחוסך עלויות רבות, אלא גם משפר משמעותית את תוצאות הטיפול".
באני אלרין, מייסדת ומנכ״לית DHNY, ציינה: ״זוהי השנה החמישית של New York Digital Health 100, שנה שבה חלה צמיחה משמעותית באקוסיסטם של תחום הבריאות הדיגיטלית בניו יורק. אנחנו גאים להכיר בארגונים יוצאי הדופן האלו ולהצדיע להם על מחויבותם לחדשנות ולהנעת תחום הבריאות קדימה״. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה