בריאות

החל מה-13.7: מדוע אסור להדליק מדורות ברחבי ישראל?

בשל מזג האוויר הקשה, רב טפסר אייל כספי חתם על צו: "יסור כללי זה כולל איסור על הבערת אש כמשמעותה בתקנות, לרבות עבודות טכניות היוצרות הבערה או אש גלויה בשטח פתוח ושריפת צמחים וגזם"
מערכת ice | 
שריפה (צילום ויקיפדיה)
נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר אייל כספי חתם על צו איסור הדלקת מדורות והבערת אש בכל רחבי הארץ החל מיום חמישי 13.07.2023 בשעה 10:00 בבוקר ועד ליום שני 17.07.2023 בשעה 24:00 בלילה.
במכתב רשמי שהוציא, הסביר כספי: "מתוקף סמכותי לפי תקנה 8 לתקנות הרשות הארצית לכבאות והצלה )כללי התנהגות ובטיחות אש בקיום מדורות, בשל תנאים קיצוניים המעלים את הסבירות להתרחשות דליקות, אני אוסר על הדלקת מדורות*, לרבות הבערת אש בשטחים פתוחים בכל רחבי הארץ, ביום חמישי 13.7.2023 החל משעה 10:00 ועד ליום שני 17.7.2023 בשעה .23:59".

עוד נכתב: "למען הסר ספק יובהר כי איסור כללי זה כולל איסור על הבערת אש כמשמעותה בתקנות, לרבות עבודות טכניות היוצרות הבערה או אש גלויה בשטח פתוח ושריפת צמחים וגזם. על אף האמור לעיל, ניתן לבצע עבודות טכניות היוצרות הבערה או אש גלויה בשטח פתוח כאמור, ובתנאי שהעבודות יתבצעו במרחק העולה על 20 מטרים מיער, חורש או מצמחיה דליקה וכן יינקטו על ידי מבצע העבודות או מי מטעמו כל האמצעים למניעת היווצרות והתפשטות דליקה, לעניין זה יהיו האמצעים לא פחות מהקבוע בתקנה 6 לתקנות.
לסיום הסביר: "מפקד מחוז ברשות הכבאות או מי מטעמו, רשאי לאשר מראש ובכתב, הדלקת והבערת אש על אף הקבוע בצו זה בתנאים שיקבע לכך, ובלבד שמצא כי ניתן לקיים רמה נאותה של בטיחות אש בנסיבות העניין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה