רכב

שריפת ענק בתל אביב: פקקים בעקבות חסימת הכביש המרכזי לתנועה

שעה האחרונה פועלים בצומת קיבוץ גלויות (תל אביב) 7 צוותי  כיבוי אש אחרי שריפת ענק שפרצה בשדה קוצים שבסמוך לכביש, שיצרה פקקים גדולים וחסימה הרמטית של הכביש
מערכת ice |  1
פקק (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
משטרת ישראל הודיעה היום (שני) בצהריים כי עקב שריפת קוצים שגרמה לשריפת ענק שמתחוללת בסמוך לכביש, נחסם ציר קיבוץ גלויות בין צומת הרצל לצומת פנחס לבון, ובעקבות כך הצטברו פקקים גדולים במקום, כאשר המשטרה נמצאת במקום השריפה ומכווינה את התנועה.
בהודעה הרשמית של משטרת ישראל נכתב כי "עומס תנועה. עקב שריפת קוצים, נחסם ציר קיבוץ גלויות בין צומת הרצל לצומת פנחס לבון". עוד נמסר כי "המשטרה במקום מכווינה את התנועה".
בהמשך, כבאות והצלה שהגיעו למקום ומנסים כעת להשתלט על האש הגדולה שפרצה, הודיעה כי 7 צוותים של כבאים פועלים כדי לעצור את השריפה הגדולה שמתחוללת בדרום תל אביב, באחד הצירים המרכזיים ביותר בעיר שמוביל ליציאה הדרומית ממנה.
בהודעה של כבאות והצלה נכתב כי "בשעה האחרונה פועלים בצומת קיבוץ גלויות (תל אביב) 7 צוותי  כיבוי תחת פיקוד קצין המשמרת מתחנת תל אביב, רב רשף יובל שאשא. עשן שחור מיתמר ונראה למרחקים, אך נכון לשעה זו השריפה איננה מסכנת מבנים ותשתיות. צוותי כיבוי ממספר תחנת בגזרת מחוז דן פועלים במקום לבלימת האש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שריפה בקיבוץ גלויות, צילום אילוסטרציה של פקק באיילון.
    bOrderline 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה היינו עושים בלעדיכם? אנא, המשיכו להשכילנו.
    סגור