בריאות

דרמה בלונה פארק בת"א: בן 16 נפל ממתקן בגובה רב

דרמה ענקית התרחש בלונה פארק שבתל־אביב: נער בן 16, שעובד במקום, נפל ממתקן "הסוכריה", שבעה מטרים מעל פני הקרקע, ונפצע בינוני
מערכת ice |  1
רכבת הרים (צילום unsplash)
דרמה ענקית התרחשה אתמול (רביעי) בלונה פארק שבתל־אביב. נער בן 16, שעובד במקום, נפל ממתקן "הסוכריה", שבעה מטרים מעל פני הקרקע, ונפצע בינוני. צוותי מד"א שהגיעו מייד למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מחבלות בגפיים, כך פורסם ב-N12.
חובשת מד"א, חיה ניימרק, שהעניקה לאותו הנער טיפול רפואי ראשוני, סיפרה: "הנער שכב בסמוך למתקן כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגפיים. הוא היה כאוב מאוד ויחד עם צוות הניידת לטיפול נמרץ שהוזנק למקום הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו יציב".
כזכור, רק לאחרונה התרחש אירוע דומה בארה"ב. טייר סמפסון נפל ממתקן "הנפילה החופשית של אורלנדו" בפארק שעשועים אייקון בזמן שבאורלנדו, ארצות הברית. הרכבת על המתקן נסעה בירידה מגובה של 430 רגל ובמהירות של 75 קמ"ש. טייר, ששהה עם משפחתו של חברו במהלך הטיול, הובהל לבית חולים מקומי ושם נפטר מפצעיו.
בנתיחה שלאחר המוות נמצא כי הנער שקל כמעט 45 ק"ג יותר ממגבלת המשקל של הנסיעה שעמדה על עד 120 ק"ג, מה שאפשר לו להשתחרר בעל כורחו מתוך רתמת הבטיחות אל המדרכה למטה. המושב היה עדיין במצב נעול לאחר שהנסיעה הגיעה לסיומה, כך על פי דברי אנשי הצוות שנמסרו לרשויות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקי , אסור בתכלית להשתמש בשום מתקן בעולם-הכל סכנת מוות (ל"ת)
    חקי חיון 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור