בריאות

מאיה בוסקילה בווידוי חושפני: "החזה שלי גדל למקומות לא שפויים"

מאיה בוסקילה שמה לשמועות שהיא עשתה הגדלת חזה, וחשפה כי מאז שילדה את בנה החזה שלה "גדל וגדל למקומות לא שפויים". כעת, היא חשפה שהיא בדרך לעבור ניתוח להקטנת חזה: "זו בעיה רפואית, אין במה להתבייש"
מערכת ice | 
מאיה בוסקילה (צילום אינסטרגם)
מאיה בוסקילה, הזמרת הישראלית, שיתפה אמש (שני) את העוקבים שלה באינסטגרם כי היא עתידה לעבור בימים הקרובים ניתוח להקטנת חזה. בוסקילה סיפרה על הכאבים שהיא חווה עקב המצב, והכריזה כי תעבור בקרוב את הניתוח. בנוסף, בוסקילה שמה סוף לשמועות שהרבה אנשים חושבים כי היא עברה ניתוח להגדלת חזה, וחשפה כי הוא טבעי לגמרי.
בוסקילה ציטטה בפתח דבריה את המשפט שהיא שומעת על בסיס קבוע: "איזה יופי! איפה עשית את החזה?" והשיבה: "אז הנה, אמרתי לכן שאני אספר לכן בנות. אז בכל הזמן הזה שמתעסקים איפה עשיתי את החזה שלי, בעצם לא עשיתי אותו. מאז שילדתי את בני לני הורמונלית רק הלכתי וגדלתי מבחינת החזה - למקומות לא שפויים".
בוסקילה חשפה: "החלטתי לספר לכן, בעוד כמה ימים אני נכנסת לניתוח להקטנה של החזה, כי עם השנים הוא פשוט גדל וגדל. זו בעיה רפואית. ניסיתי להתאמן ולא יכולתי, היו לי כאבי גב קשים מאוד, הרוב בגלל החזה. אז החלטתי לחפש איפה אני עושה ניתוח. אז כן בנות, יש כאלה שעושות את זה גם מהבחינה הרפואית ולא רק מבחינה קוסמטית".
לסיום אמרה בוסקילה: "אני מקבלת המון הודעות מבחורות שמתביישות - אז אין לכן במה להתבייש. בקיצור, ממש כיף לי לדבר על זה ואולי גם לעבור את התהליך. אני אראה לכן את הלפני ואחרי, את התוצאות. אני מאוד חוששת ואעבור אתכן את התהליך פה. חשוב לי לומר שזה מבחינה רפואית ואין במה להתבייש. בעוד כמה ימים זה קורה ואני אראה לכן את הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה