בריאות

ביו-דבש מקבלת חותמת חשובה ממנהל המזון האמריקאי

אבן דרך משמעותית לביו דבש: החברה מודיעה כי כלל רכיבי מוצר הדבש המתורבת שפיתחה, עומדים בדרישות מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA)

מערכת ice | 
אופיר דבש (צילום רפי דלויה)
חברת הפודטק הישראלית ביו דבש (Bee-io), המייצרת דבש מתורבת ללא דבורים באמצעות טכנולוגיה, הודיעה היום (ראשון) כי חברה בת בבעלות מלאה של החברה, ביו דבש טכנולוגיות בע"מ, סיימה בהצלחה בחינה עצמית מקיפה שבוצעה בסיוע משרד עו"ד אמריקאי המתמחה בתחום רגולציית המזון בארה"ב של כלל רכיבי מוצר דבש מתורבת שפיתחה ומיועד להיות משווק כמוצר מזון בשוק האמריקאי. 
מסקנת הבחינה העצמית של החברה, עמה הסכים משרד עו"ד האמריקאי, היא שכלל רכיבי המוצר חוקיים ומותרים לשימוש במזון בהתאם לחוק המזון, התרופות והקוסמטיקה הפדרלי (FDCA) ותקנות היישום שלו כאשר נעשה בהם שימוש לייצור המוצר.
הבחינה העצמית של החברה כי כלל רכיבי המוצר המוספים באופן יזום לשם ייצור מוצר הדבש המתורבת שלה עומדים בדרישות ה- FDA, הנה בעלת משמעות רבה, מבין גורמים משפיעים נוספים, לטובת קידום השיווק החוקי של מוצר הדבש המתורבת בשוק האמריקאי.
החברה מגדירה את המוצר כדבש מתורבת המיוצר ללא דבורים בתהליך המשלב רכיבי צוף מצמחים וחלבונים המיוצרים באמצעות פרמנטציה מדייקת ומחקים את פעולת האנזימים בקיבת הדבורה. 
הבדיקה העצמית מתייחסת רק למעמד הרגולטורי של המרכיבים שהחברה מוסיפה באופן יזום למוצר שלה. 
אופיר דבש, מנכ"ל ביו-דבש, מסר: "ביו דבש השלימה צעד משמעותי בדרך למסחור המוצרים שלה, הסולל את דרכה לשיווק מוצריה בשוק האמריקאי .אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בארה"ב, המתמחה בתחום הרגולציה האמריקאית לאישור מוצרי מזון, מסכים עם מסקנות החברה שכלל רכיבי מוצר הדבש המתורבת שפיתחנו, עומדים בדרישות מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA ומותרים לשימוש במזון בהתאם לחוק המזון. אישור זה ממקם את החברה בחזית העולמית בקידום מוצר דבש מתורבת ומאיץ בצעדי ענק את פעילות החברה לעבר שיווק והפצת מוצריה בארה"ב, כאחת החברות המובילות בתחום המזון המתורבת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה