דיגיטל וטק

ביו דבש גייסה 7 מיליון שקל בהקצאה פרטית למשקיע ישראלי

חברת הפודטק הישראלית ביו דבש (bee-io) השלימה גיוס הון בדרך של הקצאה פרטית של מניות וכתבי אופציה בתמורה של כ-7 מיליון ₪, למשקיע הישראלי ברק מטלון
מערכת ice |  1
אופיר דבש (צילום רפי דלויה)
חברת הפודטק הישראלית ביו דבש (Bee-io), המייצרת דבש מתורבת ללא דבורים באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך, הודיעה היום על הקצאה פרטית בהיקף של 7 מיליון ש"ח למשקיע ישראלי, ברק מטלון.
במסגרת ההצעה הפרטית ירכוש המשקיע 1,612,160 מניות במחיר של 434.2 אג' למניה. בנוסף, תקצה החברה למשקיע 1,076,923 כתבי אופציה הניתנים למימוש למניה אחת במחיר של 650 אג' לכל כתב אופציה. כתבי האופציה למניות ניתנים למימוש במשך 18 חודשים ממועד הקצאתן. לאחר הקצאת המניות וכתבי האופציה (בהנחת מימוש מלא), יחזיק המשקיע 12.15% מהון המניות של החברה בדילול מלא. 
להערכת החברה, הסכם ההשקעה ישמש להמשך הפעילות המחקרית של החברה, מסחור מוצרי הדבש המתורבת, ויסייע להיערכות לחדירה לשווקים הבינלאומיים.

המשקיע, ברק מטלון, הוא יזם ואיש עסקים שבין עסקיו השונים חברת טכנולוגיה ישראלית ניאוגיימס (NeoGames) שייסד, המספקת פתרונות אינטרנט לחברות לוטו, שהונפקה בשנת 2020 בנאסד"ק לפי שווי של 450 מיליון דולר.
אופיר דבש, מנכ"ל ביו-דבש, מסר: "אנו שמחים על ביצוע הגיוס ועל הבעת האמון הגדולה בטכנולוגית החברה ומנהליה. השלמנו מספר אבני-דרך משמעותיות בפיתוח והשקעה זו תאפשר לנו להמשיך לפתח ולהרחיב את יכולת ייצור הדבש המתורבת ולהתקדם בתהליכי הרגולציה לאישור מוצרי הדבש המתורבת בשווקים הבינלאומיים. אנו ממשיכים ביתר שאת לממש את חזוננו לבטל את התלות התזונתית של האדם בדבורה ולייצר דבש איכותי נגיש, בכל מקום וזמן, במחיר הוגן לצרכן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמשיכו לזמבר ציבור שהשקיע
    תודה על הדילול 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במניה שלכם במחירים פסיכים, ולמכור בנמוך לטחונים בכסף. תודה.
    סגור