השוק

ביו-דבש בתחום חדש: הגישה בקשה לפטנט לייצור חלב בופאלו

ביו-דבש שעוסקת בייצור של דבש דבורים באמצעים ביולוגיים, נכנסת לתחום חדש של ייצור חלב בופאלו באותה שיטה בה היא עושה שימוש בתחומי הדבש; חלב הבופאלו מהווה הרחבת סל המוצרים של החברה והבקשה לפטנט היא השביעית שהגישה החברה
ניצן כהן |  1
אופיר דבש (צילום דורון לצטר)
חברת הפודטק ביו דבש הגישה בקשה לייצור חלב באפלו מתורבת. ביו-דבש תעשה שימוש בידע שצברה בתהליכי ייצור של דבש מתורבת מה שעשוי להיות עתיד הפודטק. נזכיר כי החברה מפתחת בתהליך תעשייתי דבש מתורבת ללא דבורים.
בקשת הפטנט של החברה  היא למעשה בקשה מקדמית (פרוביזורית) בארה"ב לרישום פטנט עבור שיטות להפקת מרכיבי חלב בופאלו ומוצריו (Cultured Buffalo Milk Production Methods, Systems Compositions and Uses Thereof).

השיטה המתוארת בבקשת הפטנט היא פיתוח תהליך טכנולוגי בחברה שנמצא בהלימה לתהליכים אחרים שהחברה מפתחת ובהתבסס על הידע שנצבר בחברה בפיתוח מוצרים המכילים חלבונים אחרים שבוטאו במעבדות החברה.
השיטה תאפשר הפקה של מרכיבי חלב בופאלו וחלב בופאלו מתורבת ומוצריו כמוצרים עתידיים של החברה, תוך שליטה בכמות ובהרכב מרכיבי החלב וביחסים ביניהם, מה שעשוי, להערכת החברה, להיות בעל ערך תעשייתי גבוה. זו הבקשה השביעית לרישום פטנט אותה מגישה החברה, מתוכן שתי בקשות לאומיות בארה"ב, בקשה בינלאומית אחת ושלוש בקשות מקדמיות (פרוביזוריות).
ביטוי חלבוני חלב בופאלו מהווה חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת מגוון מוצרי הקיימות שפיתחה החברה, אשר הינם ברי-קיימא ואינם פוגעים בבעלי חיים, זאת בנוסף לדבש מתורבת ומזון מלכות מתורבת אותם פיתחה. ככל שהחברה תמשיך ותייעל את הטכנולוגיה שלה, ייצור חלב בופאלו מתורבת יהיה רציף, לפי דרישה, ללא תלות בעונות השנה וללא פגיעה בבעלי חיים.
אופיר דבש, מנכ"ל ביו-דבש, אמר: "הגשת הפטנט הינה חלק מתוכנית אסטרטגית ארוכת טווח של החברה לייצר יתרון טכנולוגי משמעותי בתחומה. הישג מחקרי זה, מהווה אבן דרך משמעותית נוספת המעידה על יכולתה הטכנולוגית המתקדמת של ביו-דבש לכבוש ייעדי מחקר ופיתוח שאפתניים, מעבר לתחום הדבש המתורבת, כחלק מהרחבת מוצרי הקיימות המפותחים על ידי החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא רק ביו
    ירון 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביו חרטא... השלב הבא בקשה ליצר דולרים עם מדפסת ביו הייטק צעד ענק להייטק הישראלי.
    סגור