בריאות

הזמר האהוב בהודעה מצמררת: "לא יודע כמה נותר לי לחיות"

אלטון ג'ון חושף את האמת על מצבו הבריאותי: "אם להיות כנה, לא נשאר הרבה ממני. אין לי ירך ימין או ברך שמאל או ברך ימין. למעשה, הדבר היחיד שנותר לי הוא הירך השמאלית שלי. אבל אני עדיין כאן"
מערכת ice | 
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)
בסרט התיעודי החדש אודותיו שקיבל את "אלטון ג'ון: אף פעם לא מאוחר מדי", מתוודה המוזיקאי האגדי, שכבר ציין את יום הולדתו ה-77, שהוא לא מאמין שיאריך שנים, זאת לאחר שהתמודד לאחרונה עם בעיות בריאותיות קשות.
הכוכב הבריטי הודה: 'אני תוהה מה הולך לקרות לכל הדברים האלה כשאסיים? זו התקופה האחרונה בחיי. אתה חושב על זה יותר כשאתה מגיע לגיל שלי, על החיים והמוות. אתה חושב, 'טוב, אני רק רוצה להיות איפה שאני רוצה להיות עכשיו'".

על בן הזוג ובניו זכארי בן ה-13 ואלייז'ה בן ה-11 אמר: "הם דואגים כי הם יודעים בן כמה אני. הם אוהבים את אבא שלהם אז הם רוצים שאהיה בסביבה לנצח.. אני רוצה להיות בסביבה לנצח. אני רוצה לראות אותם מביאים ילדים, מתחתנים אבל אני לא חושב שאני אהיה בסביבה בשביל זה. מי יודע? אתה אף פעם לא יודע. אז בגלל זה אני רוצה להפיק את המיטב מהזמן שלי בזמן שאני בסביבה. הזמן שלנו ביחד כל כך נפלא וכל כך יקר".

הוא גם סיפר בהקרנה לאחרונה כי: "אם להיות כנה, לא נשאר הרבה ממני. אין לי ירך ימין או ברך שמאל או ברך ימין. למעשה, הדבר היחיד שנותר לי הוא הירך השמאלית שלי. אבל אני עדיין כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה