תרבות ופנאי

האוצר של אלטון ג'ון נחשף: מוכר פריטים אייקוניים במיליוני דולרים

אלטון ג'ון לא מפסיק להפתיע, ופותח שוב את דלתו, ומוכר פריטים חד פעמיים מחייו של הכוכב המצליח, ממשקפיים, לבנטלי קונטיננטל, אלו הפריטים והמחירים:

מערכת ice | 
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)
הזמר והיוצר האגדי אלטון ג'ון, בן ה-76, שיתף פעולה השבוע (רביעי), עם חברת מכירות פומביות פופולארית בשם כריסטי'ס, והציע פריטים אישיים מהאוסף של הכוכב המצליח, ואסף בצניעות רק ממכירה ראשונה מיליוני דולרים לכיסו.
בין הפריטים שנמכרו היו מגפי פלטפורמה מעור, בצבע כסף של אלטון ב-94,000 דולר, משקפי שמש ב-22,680 דולר, ובנטלי קונטיננטל משנת 90' ב-441,000 דולר.
כמו כן, נמכרו סדרת שעוני יד יוקרתיים של הכוכב במחירים של שש ספרות ומעלה, ציור של האומן האניגמטי "בנקסי" בהיקף של 1.9 מיליון דולר, ועוד פריטים רבים נוספים. השבוע היה הלילה הראשון למכירה, ונשארו עדיין כמה פריטים בודדים, אז כדאי לנצל את האפשרות החד פעמית ולרכוש פריטים של הזמר לפני שהם נעלמים.
כזכור, לאחרונה, הזמר האהוב קיים מכירה פומבית בה מכר שרשרת יהלומים פרובוקטיבית, בגדים אלגנטיים ומגפי פלטפורמה שעליהם חתומים ראשי התיבות על שמו.
בנוסף, ג'ון ריגש את ישראל כשעלה בזמן המלחמה עם סיכה צהובה על חליפתו למען החזרת החטופים השבויים בחמאס, הזמר ידע שיקבל בעקבות כך ביקורות שליליות, אך זה לא מנע ממנו להביע את תמיכתו לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה