בריאות

בית החולים שיבא בצעד ענק: זה המכשיר ממנו תרכוש מאות יחידות

פלסאנמור מעדכנת על הסכם עם המרכז הרפואי שיבא: שיבא תרכוש מאות יחידות של מכשיר האולטרסאונד הביתי של פלסאנמור לביצוע מעקב קליני מרוחק במטופלות היריוניות.
מערכת ice | 
בית החולים שיבא תל השומר (צילום פלאש 90/ עומר פיכמן)
חברת פלסאנמור (Pulsenmore) הישראלית העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות של פתרונות טכנולוגיים של מכשירי אולטרסאונד ניידים לשימוש ביתי, דיווחה היום על הסכם התקשרות עם המרכז הרפואי שיבא בהסכם מחייב לרכישת מוצר החברה Pulsenmore ES המספק פתרון לביצוע אולטרסאונד מרחוק לנשים בהריון.
שיבא חתמה על ההסכם באמצעות קרן מחקרים ושירותי בריאות 'שיבא Beyond' - בית החולים הווירטואלי הראשון בישראל. משך ההסכם הינו שנתיים, במהלכן צפויה שיבא לרכוש מהחברה מאות יחידות של המוצר. ההסכם כולל תנאים מסחריים כמקובל ובכללם - אחריות, שיתוף פעולה לשיווק, הפצה ושירות. מוצר האולטרסאונד הינו מכשיר בגודל כף יד, אליו מתחבר מכשיר הטלפון הנייד של המטופלת (מבוסס מערכות הפעלה IOS או Android), והוא משמש לביצוע סריקת אולטרסאונד מהבית, בידי ההיריונית, לצורך ניטור רפואי מרחוק.
הדר אמיר, סגנית מנהלת ביה"ח הווירטואלי שיבא ביונד: "הטכנולוגיה של פלסאנמור הינה חיונית להגשמת החזון של בית החולים הוירטואלי של שיבא  Beyondלספק שירותי רפואה בכל זמן ובכל מקום. בזכות האולטרסאונד הביתי, נשים שנמצאות בהיריון בסיכון יכולות ליהנות מהטיפול הרפואי האיכותי של שיבא מנוחות ביתן ולשמור על שגרת החיים שלהן." 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה