בעולם

פוטין מתנצל: "כישלון בעבודת הממשלה, המצב יתוקן"

על רקע הסנקציות הכלכליות שרוסיה חווה, הנשיא קיים פורמט שאלות-תשובות ובו הוא התבקש על ידי פנסיונרית "לרחם על הגמלאים" ולטפל ביוקר המחייה. הנשיא התנצל באופן נדיר והסביר כי מדובר ב"כישלון בעבודת הממשלה"
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין (צילום Naga11 /Shutterstock)
נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, קיים לאחרונה מפגש שאלות-תשובות יחד עם נציגי ציבור ותקשורת, אך הוא לא ציפה לזעקה של הפנסיונרית אירינה אקופובה שפנתה אליו בשיחת וידאו מביתה: "ולדימיר ולדימירוביץ', רחם על הגמלאים", היא ביקשה. "אנחנו לא מקבלים מיליונים בפנסיה שלנו. סדר את זה. אין לנו למי לפנות. אני סומכת עליך שתעזור".
רוסיה מתמודדת בתקופה זו עם משבר כלכלי לא פשוט – בעיקר עקב הסנקציות הכבודות שרוב מדינות העולם מטילות עליה עקב המלחמה שבה היא פתחה כנגד אוקראינה. מי שסובלים בעיקר הם, כמובן, האנשים הפשוטים. "אני מתנצל על כך, אבל זה כישלון בעבודת הממשלה", ענה הנשיא. "מבטיח שהמצב יתוקן בזמן הקרוב". אחד הצעדים שהממשלה הרוסית עושה בשביל לרסן את המשבר, הוא לפטור כ-1.2 מיליארד ביצים ממכס במחצית הראשונה של השנה הבא.
פלטפורמת השאלות-תשובות של פוטין הוא מעין פורמט חדש שמאפשר לנשיא להביע סולידריות עם דאגותיהם של האזרחים הפשוטים. חלק מהבעיות שהוצגו לו באותה שיחה, קיבלו פתרונות מיידים כבר במהלך המפגש. נראה כי הנשיא מוכן לעשות מאמצים רבים בשביל לזכות באמון הציבור שלו, זאת כנראה על רקע הביקורת ההולכת וגוברת ביחס למלחמה שהוא מנהל.
כזכור, הנשיא פוטין אירח את בכירי החמאס במוסקבה ולא דאג לגנות בתחילת מלחמת חרבות ברזל את הטבח שבוצע על ידי המחבלים של ארגון הטרור. לאחרונה אף פורסם כי הנשיא ונתניהו שוחחו בטלפון ביחס למלחמה, ונתניהו אף הודה לו על מאמציו בשחרור החטופים הישראליים בעלי האזרחות הרוסית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה