תקשורת ומדיה

הנשיא פוטין: "הפתרון למלחמה - הקמת מדינת פלסטינית"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר היום (שני) כי הפתרון לקונפליקט בישראל הוא הקמת מדינה פלסטינית, "מותם של אלפי אנשים חפים מפשע במזרח התיכון לא יכול להיות מוצדקת", כך אמר

מערכת ice | 
ישראל ופלסטין (צילום freepik pixbay)
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר היום (שני) כי הפתרון לקונפליקט בישראל הוא הקמת מדינה פלסטינית, כך דיווחה סוכנות רויטרס. "מותם של אלפי אנשים חפים מפשע במזרח התיכון לא יכול להיות מוצדקת", הוסיף.
פוטין התייחס בנאומו גם לארצות הברית, ואמר כי "האליטות ששולטות בארצות הברית הם המרוויחות העיקריות מחוסר היציבות העולמי". פוטין המשיך להאשים את האמריקנים ואמר שהאליטות במדינה נמצאות מאחורי טבח פלסטינים, מאחורי אירועים במזרח התיכון, אוקראינה, עיראק וסוריה".
כזכור, אמש היה ניסיון לינץ' נגד יהודים בשדה התעופה של מחצ'קלה, בירת רפובליקת דגסטן שבפדרציה הרוסית, בזמן שמאות בני אדם התאספו במקום לקראת נחיתה של טיסה מתל אביב.
ארקדי מילמן, ראש תוכנית רוסיה במכון למחקרי ביטחון לאומי, התייחס לאירוע ואמר: "השתנה המאזן האסטרטגי, רוסיה בחרה צד. זה חלק של ציר הרשע, ואנחנו צריכים להפנים את זה. היה פה בלבול, אנשים חשבו שאנחנו מדינה ניטרלית". 
עוד הוסיף מילמן: "אני מתריע מזה חודשים - חלה עלייה באנטישמיות ברוסיה. משרד החוץ שלנו עד היום הזה לא הגיב על ההתבטאויות האנטישמיות של פוטין. הוא ניסה לשנות את הנרטיב של השואה, חיבר את האוקראינים ופטר את הגרמנים מהאשמה לשואה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה